Hej Herinde Mit største problem er nok at tankerne flyver rundt, og ideer til nye opstartsmuligheder kommer farende konstant, så det er svært at samle tankerne og fokusere. Ja ja bevares - det er da ikke alle ideer, der er lige gode, men nogen gange synes jeg nu altså at der kommer en god idé eller 2 snigende :) Her i vintermånederne har jeg ikke så meget at lave. Hverken med de el-ladcykler jeg sælger eller mine 360grader panoramabilleder så jeg overvejer noget nyt.... Nu er jeg blevet tilbudt at være agent / viderformidler for et tysk tryk/printhus. Umiddelbart tænkte jeg "nej, det er for svært. Der kan ikke være nogen penge i det, og konkurrencen er enorm", men.... JA DER ER STOR KONKURRENCE, men der er godt nok også en stor efterspørgsel. Og med de priser jeg umiddelbart har fået oplyst, så kan det gøres rigtig rigtig billigt. Et par foreløbige priser jeg har fået oplyst er: 1) 5000stk A5 flyers i fuld farvetryk på begge sider (4+4) kr. 1.200,- inkl. levering men x moms. Koster hos Lasertryk kr. 1879,- ex levering, x moms og x opstartsgebyr 2) 5000stk brevpapir i fuld farve (4+0 eller evt. 4+1) 1.800,- inkl. levering med x moms. Koster hos lasertryk 2044 x levering, opstartsgebyr og x moms. Hvad tror i? Er der muligheder eller er det et no-go?? Hilsen Morten
|
Jeg ved at der er flere trykkerier i Polen, så hvorfor ikke Tyskland?