Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino devalueres -> min mening.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 5 person

Hej Aminoer

Jeg vil være ærlig og sige, at her over de seneste 6 måneder har jeg ikke brugt Amino ret meget.

- Hvorfor? 

Fordi jeg synes at sitet lige pt. bombaderes med den ene affiliate feedback tråd efter den anden + arbejdesløse som leder efter et job.

Selvfølgelig skal der også være plads til ovenstående, men synes bare at mængden lige pt. er overdimisioneret, hvilket hæmmer min lyst til at være aktiv på forummet, når jeg rammer Landingpage og ser at de to emner igen, igen, igen, igen er oppe og vende.

Ved ikke om jeg overreagere, og vil derfor gerne høre jeres mening.

- Peter 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Peter,

Antallet af debatindlæg og -tråde, hvis eneste formål det er at skabe trafik til affiliate landingssider begrænses i det daglige af anmeldelser. Du kan til enhver tid anmelde et givent indlæg eller en tråd, hvorefter vi moderatorer ser på sagen. Der bliver dagligt anmeldt reklame-indlæg, som vi så rydder op i.

At der er mange, som søger job via Amino, kan jeg godt leve med. Det er ligesom et symptom af tiden, hvor arbejdsløsheden vokser i krisetid, og Amino er det største forum for iværksætteri og selvstændige erhvervsdrivende. Nogle af de ledige bliver måske inspireret til iværksætteri, når nu de alligevel beværger sig rundt på Amino.

Alt i alt vil jeg give dig ret i, at du overreagerer lidt. Men det er du jo i din gode ret til. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes overhovedet Amino er devalueret. Tværtimod. Jeg får stadig et hav af nye kunder, som jeg ikke havde fået, hvis ikke det havde været for Amino.

Problemet er kun så stort, som du gør det. Hvis du lader være med at bruge så meget krudt på affiliate-tråde og andet skrammel, er der faktisk en helt masse gode og lærerige tråde tilbage.

Jeg vil dog give dig ret i, at der sidder en hel del trolls herinde. Heldigvis har Amino indført 'Skjul bruger'-funktionen og det hjælper faktisk på det.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:47

Jeg kan ikke se problemet i, at brugerne beder om feedback på deres hjemmesider (affiliate eller ej). Der er jo en kategori til netop den slags - og man kan få meget vigtig feedback ved at få andres syn på det, man har produceret.

At arbejdsløse prøver lykken og søger job på Amino, kan jeg bestemt heller ikke se noget problem i - hvorfor skal man holde sig tilbage, hvis man mener, at man har noget at tilbyde? Fordelen ved at søge job gennem Amino, er jo at det er en ekstra mulighed, for at nå ud til en spændende målgruppe (og så giver det samtidigt iværksættere en ekstra mulighed for at finde arbejdskraft).

Min mening: jeg kan virkelig ikke se problemer i det, du nævner her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg håber virkeligt der sker nogle flere tråde hvor folk kommer ud nye iværksættere 

søger partner 

starter som iværksættere 

spørger feedback om alt muligt

starter fra bunden af derved kommer samme spørgsmål igen og igen dem ser man hver dag men det viser bare der er gang i flere nye nu

Flere poster  affiliate sider starter da der er flere arbejdesløse de vil gerne starte nu og flere er nye bruger dem hjælper vi som iværksættere og flere poster forkerte da de er nye bruger det er ganske naturligt

I alt rigtigt godt der er masser der tør springet og spørger løs vi alle ønsker jo arbejde og gerne mere i alt rigtigt godt der sker mere Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:45

Gode pointer I alle har, og kan godt se at jeg nok har været lige hurtigt ude:)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 12:05

Du har helt ret i, at der er støj. Men det har der nu altid været - for et års tid siden kan jeg huske, at det var MLM der hele tiden var oppe og vende. Og SMBA'er. Og ... Og prøv at sammenligne med mange andre fora, så ser du, hvor stærkt et forum Amino langt hen ad vejen er.

Jeg synes, at det er nemt at sortere støj fra på Amino og de mange services, der hele tiden udvides med gør, at jeg fortsat nyder at komme på Amino adskillige gange dagligt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:26

Jeg vil lige slå et slag for to effektive værktøjer.
Det ene blev nævnt i tråden og det er muligheden for at "mute" en person, så man ikke ser personens indlæg.
Læs mere her: http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-hvordan-fjerner-jeg-en-bruger-der-irriterer-mig.aspx

Den anden er, at man kan fjerne indlæg fra forsiden i de emner man ikke har interesse i, se mere her:
http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-hvordan-fjerner-jeg-emner-fra-forsiden-af-amino-debat.aspx 

Og så, som John skriver, så anmeld indlæg der er ren reklame i de kategorier hvor vi ikke vil have den slags.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)