|
Os (MediaMouse) vil være et eksempel. Premiere bruges til redigering, colorgrading samt test af sekvenser - f.eks. bevægelsesmønstre. |

Debat
|
Os (MediaMouse) vil være et eksempel. Premiere bruges til redigering, colorgrading samt test af sekvenser - f.eks. bevægelsesmønstre. |
![]() |
|
Men jeg takker for de mange forskellige svar, og vil så overveje tingene nærmere :) ... |
|
Men husk at vælge nogle grafiker der har en smule kendskab til programmet, ellers vil det tage alt for lang tid før de er inde i systemet ordenligt, Photoshop er et kæmpe program og ikke noget man lærer på et par dage. Held og lykke med spillet. |
Hej Martin Flertallet af vores grafikere har kendskab til PSP, og jeg forventer også vi køre projektet på denne platform. Jeg har haft kigget lidt på de mange forskellige forslag, men tror vi forbliver på PSP. Jeg har selv investerede i en del licenser, til en tidligere lejlighed. Men ja. Det bliver hurtigt mange penge. Mange tak for hjælpen :) ... |
GIMP er en cross fotobehanligs program da den er lavet oprindelig til linux så den compability er bedre end PSP og PS. Vil ihverfald forslå GIMP som redigering værktøj og billed behandlings program. GIMP kan findes på www.gimp.org. |
|
PS CS3 kan vist også køre på Linux med den universelle programpakke man kan købe den i..? Derudover er AfterEffects også et rigtigt lækkert program hvis man skal lave noget lir'' til sine film - det er en slags photoshop over tid :) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk