Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Kunne virkelig godt bruge et job :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære medaminoer,

Jeg er ikke yderst stolt af mit igangværende tiltag, men er mildest talt en smule "desperat", så håber virkelig at i måske kender en der kender en, som måske har en veninde som kender en.....

Sagen er den at jeg nu i 3 måneder har gået uden fast arbejde og arbejdet med lidt forskellige projekter. Jeg har dog måtte konstatere at udsigterne til en umiddelbar succes ligger et stykke ude i fremtiden og er ved at være der økonomien ikke længere slår til. Søger derfor et job, helst fuldtid af hvilken som helst art!

Lidt om mig:

Jeg er en 35 årig mand, som bor i Helsingør. Jeg er far til to piger på 2 1/2. Jeg er smilende og energisk (har det meste af mit liv haft arbejdsuger mellem 70-100 timer) og sætter en stor ære i mit arbejde, uanset art.

Da nogle måske vil tænke at jeg burde søge et job på den traditionelle måde, kan jeg informere om at jeg har sendt omkring 40-50 ansøgninger, hvilket resulterede i ET jobtilbud.... I Slagelse!!! Er udemærket klar over at jeg glimrer med mine manglende uddannelser, men synes selv at jeg har en masse at byde ind med!

Lidt om hvad jeg har lavet:

Jeg stoppede for 3 måneder siden i en mellemstor virksomhed, hvor jeg fungerede som personalechef, med ansvaret for 20 medarbejdere. Jeg varetog alt fra ansættelser/opsigelser, løn, coaching, mu-samtaler, til salg af vores produkter til de største kunder. Jeg var i og for sig rigtig glad for mit arbejde, men omstændigheder i virksomheden, gjorde at jeg ikke kunne fortsætte.

Før min tid i slips og skjorte, var jeg selvstændig erhvervsdrivende og ejede sammen med mine to bedste venner et livemusik spillested i min hjemby. Det var enormt tilfredsstillende at starte det op fra bunden og få en sund og velkørende forretning op at stå! Jeg lærte rigtig meget af min tid som selvstændig og er ikke i tvivl om at jeg fik tilegnet mig evner og viden som kan komme enhver virksomhed til gode. Min tid på "de bonede gulve" tog dog en helt naturlig ende da mine to piger kom til verden, halvanden måned for tidligt og hjemmefronten krævede min fulde opmærksomhed.

I min tid fra jeg ramte arbejdsmarkedet til jeg blev selvstændig har jeg arbejdet med unge mennesker uden for normalområdet.... Primært omsorgssvigtede, men i det hele taget unge med forskellige diagnoser fra Asperger til skizotypiske problemstillinger.

Jeg er på ingen måde kræsen, i forhold til arbejdsopgaver eller arbejdstider, men så gerne at arbejdspladsen ligger i Storkøbenhavn og nordpå.

Skulle du have spørgsmål, fyrer du bare løs. Håber i kan være med til at rede julen for en ung arbejdshungrende mand :-)

Med venlig hilsen

Mads

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Op :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende profil.

Måske findes din nye arbejdsplads igennem Amino her-folk er ihvertfald i reglen hjælpsomme

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriv til mig på skype.

 

Jeg har arbejde til dig FAST og hjemmegående.

skype: jim_vejle

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Flemming og Jim.

Hører gerne fra andre, hvis man skulle være så heldig.

Mads

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klarasta!

Bare et foreslag. Gå kold kanvas, det har den fordel at dine ansøgninger ikke drukner i en stor bunke af andre ansøgninger som der sker når du søger på stillingsannoncer. Har selv haft gode erfaringer med det.

Et andet forslag er at blive skrevet op hos et eller flere vikarbureaur.

Kan du bruge mine forslag er det fint, kan du ikke har de forhåbentlig ingen skade gjort. Held og lykke.

De bedste hilsner

Hans Peter Rebien

Sorø

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans Peter.

Mange tak for rådet.

Mvh

Mads

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan sælge (det lyder det til du kan) kan jeg hjælpe dig? Skriv på mikkel@mikjaer.com

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Har sendt dig en mail :-)

Med venlig hilsen

Mads

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er "lamslået" over jeres velvilje til at hjælpe, men er ikke helt i mål endnu...

Skriv hellere end gerne hvis i står og mangler en frisk arbejdskraft.

Med venlig hilsen

Mads

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)