Hej Camilla
Jeg har taget et kig på begge sider, og jeg synes de overordnet ser ganske fine ud.
Butik Milla:
Det er et meget bredt sortiment, du kører med, og det synes jeg godt kan virke lidt forvirrende. Jeg tror, at jeg bliver mest forvirret over de tre billeder på forsiden - tapet, håndklæder og tøj. Og så de 5 billeder der skifter hele tiden. Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal starte, og hvor jeg skal slutte. Derfor synes jeg, det kunne være fint hvis du vælger ét produkt ud, som så skifter f.eks. hver anden uge. Så kan det ene produkt få spotlight på forsiden i stedet for mange forskellige produkter. På den måde får kunden lov til at kigge lidt mere indgående på en enkelt ting, og så derefter kigge mere rundt på websitet.
Jeg er heller ikke vild med billederne, der skifter hele tiden. Det er ret forstyrrende for øjnene, når man skal danne sig et overblik over websitet. Dine dropdown-menuer synes jeg heller ikke fungerer optimalt. Jeg synes hellere de skal være lodrette i stedet for vandrette. Og så bliver det svært at læse punkterne i menuen, fordi baggrunden i dropdown-menuerne er gennemsigtig.
Jeg synes filtreringen med prisklasse og varetype fungerer rigtig godt! De pinke elementer rundt omkring på websitet ser også fint ud med det grålige tema, som ellers er gennemgående. Men pink kan godt være lidt svær at læse, så hold evt. den pinke skrift kun til priser el.lign.
Jeg undrer mig lidt over, at teksten rundt omkring på websitet ikke starter med stort begyndelsesbogstav. Personligt synes jeg, det giver websites et lidt uprofessionelt udtryk, når det skriftlige ikke er i orden. Teksten står også en smule tæt, så se om du kan finde en lidt mere luftig skrifttype.
På "Om os"-siden synes jeg sagtens, du kan ligge et billede ind af dig selv - det vil gøre siden endnu mere personlig.
Linkene i toppen og bunden af siden er meget små. Hvis du gerne vil have, at de besøgende skal bruge disse links, så skal de gøres både større og tydeligere.
En sidste ting - ønskesedlen linker bare til forsiden. Er det en fejl, eller er det fordi jeg ikke har tilføjet noget til den endnu?
Wallrex:
Jeg kan egentlig godt lide ideen med at have noget tapetlignende som baggrund, men det er desværre alt for voldsomt, synes jeg. Det stjæler alt for meget fokus fra produkterne.
Få noget mere tekst under "Information", så man kan se hvem der står bag siden osv. Brug også gerne en større tekst, så man ikke skal anstrenge sig for at læse små bogstaver.
Når jeg klikker mig rundt på websitet, hopper tekstfeltet til højre og venstre. Der må være en fejl i noget kodning, el.lign.
Jeg synes du skulle tilføje et menupunkt, der hedder produkter i stedet for at have produktoversigten på forsiden. Udvælg i stedet nogle få tapeter, som du måske kan køre noget tilbud på. Når der er så meget på forsiden, bliver det svært at finde ud af hvor man skal gå hen, og hvordan man danner sig et overblik over de forskellige tapeter.
En sidste lille pynteting, jeg synes ikke den røde farve i logoet og stregerne på forsiden spiller så godt sammen med de andre farver på baggrunden og produkterne. Se gerne om du kan finde en mere neutral farve, eller en som fungerer bedre med de andre farver på websitet.
Det blev vist til en længere fortælling 
Mange hilsener,