Hej alle Amino'er. Ingen lang fortælling herfra - kun en kort en. ![]() Vi alle ved hvor svært det kan være at starte firma. Ofte støder man på problematikken, at man enten er for lille, eller at det man gerne vil er alt for dyrt. Jeg er selv "fler-gangs iværksætter", så ved jeg hvor frustrerende det kan være. Derfor har jeg lavet et virkelig godt tilbud til alle Amino'er. Jeg håber, at i vil ta godt imod tilbuddet og se det som en positiv ting at der stadig er nogen herude, som gerne vil hjælpe andre. Da jeg ikke helt kunne få forummet til at læse min kodning får i et link i stedet. Hav det godt til vi skrives igen ![]() Matt Christensen, Maxtel.dk |
Hej Matt,
lige et spørgsmål
i siger at i ikke har noget med maxtel ApS at gøre - men i bruger samme hjemmeside "maxtel.dk" hvordan vil i forklare det??
MVH
Ib Farnsen
Hej alle,
Jeg vil gerne lige for en sikkerheds skyld affærdige et par ting.
Den eneste relation vi (maxtel.dk ApS & MKgroup) har til Dennis, er at han før i tiden var forhandler af Kimaweb's hosting produkter. Vi valgte at stoppe samarbejdet og inddrage hans domæner, da vi desværre måtte erkende at betaling ikke er noget som alle virksomheder er stor fan af.
Maxtel ApS & Maxtel.dk ApS er to vidt forskellige virksomheder, som på ingen måder har nogen relation til hinanden. Det er nemmere at finde relationer, ved at kigge på ejerskabet af virksomheder, fremfor at kigge på navnet - vi må jo erkende, at mange virksomheder har navne, som ligger pænt tæt op af hinanden navnemæssigt. Her tænker jeg på DjrevaX.
Jeg håber, at folk, som skriver og besvarer diverse indlæg undersøger tingene bedre, da det nemt kan skade andre virksomheder, som ikke har noget med sagen at gøre og har i flere spørgsmål omkring ejerskab, samt relationsforhold hjælper jeg gerne til. I er velkomne til at sende en PM eller en e-mail.
Jeg håber, at i alle fik besvaret jeres spørgsmål og at alle også er klar over, at vi ikke er Dennis og at Dennis ikke har noget med vores virksomheder at gøre.
Mvh.
Matt Christensen