Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har oprettet google + og nu kan jeg pludselig ikke finde indgangen til analytics og webmastertools

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger oprettede jeg en google+ konto for at kunne oprette mit firma der. Men mit bogmærke som før var min indgang til analytics, webmastertools med mere er nu ændret til min google+ konto hvor jeg ikke kan gøre noget så vidt jeg kan se... Kan nogen hjælpe?

Vh Rasmus

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at det før hed accounts.google.com/manageaccount, men nu bliver jeg redirected til https://plus.google.com/settings/ istedet... ikke noget jeg blev oplyst om ville ske så vidt jeg ved:(

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har oplevet samme problem og var lige ved at spørge som du.

Først skal du give tid til, at siden loader 100 %.

Når den er helt færdig med at loade, altså helt færdig, så ser du under dit navn eller dit brand/firmanavn til højre for dit billede eller logo noget i retning af "1 side [pil ned ad]"

På pilen vælger du den side eller din personlige side, hvilken side du vil åbne og styre.

Hilsen, Robert

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:
Først skal du give tid til, at siden loader 100 %.

Tak skal du have. Fandt også et sted hvor man kunne gå tilbage til den gamle oversigt. Tror ikke det hele er som det skal være endnu.

Har fået et andet super træls problem jeg ikke har fået løst endnu.

Uden at vide hvorfor kan jeg pludselig ikke logge på min calender fra min iphone og heller ikke min lightning i thunderbird da jeg pludselig bliver bedt om kode. Når jeg taster min kode (jeg har kotrolleret at det er den rigtige i mine sikkerhedsindstillinger) sker der intet. Suk...

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Ramskov:
Uden at vide hvorfor kan jeg pludselig ikke logge på min calender fra min iphone og heller ikke min lightning i thunderbird da jeg pludselig bliver bedt om kode. Når jeg taster min kode (jeg har kotrolleret at det er den rigtige i mine sikkerhedsindstillinger) sker der intet. Suk...

Fandt problemet på mit sidste dilemma. Det var pga totrinsbekræftelse som jeg fik sagt ja til da jeg oprettede google+ og det gjorde at der skulle hentes ekstra programmer til både min iphone OG thunderbird mailklient. Nemt nok men svært at finde når jeg ikke vidste hvad problemet var.

Jeg har slette min google+ igen, men vil oprette når jeg fuldt ud har forstået hvor i + består :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)