Hej aminoer. som overskriften antyder er jeg ude efter i hvilket prisleje man ligger hvis jeg vil havde min ide omsat til en app. først og fremest iphone, men også gerne android. Jeg vil prøve at lave en beskrivelse uden at afsløre for meget. Det er en simpel app på et par sider eller hvad man siger. og så håber jeg der kommer nogen med forstand på dette på banen.. Forsiden skal være et stort billed en knap med opret ny en liste under med det der er oprettet. Hovedside. har lavet en hurtig skabelon..;) det er meningen når man klikker på de runde (kategorier) kommer der en liste med denne ting frem man så kan vælge og tilføje listen i højre side. quick valg siger sig selv med produkter fra kategorierne Så skal der være en alarm/meddelelses funktion tilkoblet produkterne på bestemte dage. udover det skal der være mulighed for at henvisse appen til venner. der skal både være en light og en betalings udgave. Der skal være omkring 200 produkter. |
Hej,
prisen på apps kommer helt an på hvor avanceret den er, her menes programmeringen bag og ikke udseendet.
baseret på de oplysninger du har givet lyder det rigtig nok som en simpel app, det der nok trækker prisen op på din app er det meddelses system du nævnte. nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener med det, men hvis det er push notifikationer du mener skal der også udvikles en backend til det som ligger på din webserver.
jeg vil skyde på at din app kommer til at koste 10-20k for at få den udviklet til både android og iphone.
priserne svinger selvfølgelig fra firma til firma, så du kan få en mere præcis pris hvis du kontakter et firma med lidt flere specifikationer.