Kan man og er det tilrådeligt at bruge et linkshortner site til at lave et kortere link (f.eks. www.fun.ly) så brugeren ikke ser det er amazon han går ind på før efter han har klikket via affiliatelinket. Vil de i så fald registrere brugerens klik som værende mit affiliate link og give mig min provision?
Kan jeg evt. med udgangspunkt i mit affiliate link lave mit eget banner, så brugeren kan klikke på dette uden at se mit linknavn?
Det er selvfølgelig ikke amazon, bare et tænkt eksempel.
Håber der er nogen der har testet det, som vil dele sine erfaringer...
Kan man og er det tilrådeligt at bruge et linkshortner site til at lave et kortere link (f.eks. www.fun.ly) så brugeren ikke ser det er amazon han går ind på før efter han har klikket via affiliatelinket.
Bare husk at læseren altid skal kunne se, at det er en reklame/annonce. Ellers kan du få problemer med forbrugerombudsmanden...
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Mange Affiliate programmer anvender "Direct Links", hvormed brugeren af dit website kun ser URL adressen og altså ikke Affiliate koden. Jeg arbejder udelukkende med denne type links og synes det fungerer ret godt!