Hej Morten Tak for det. Det var jo lige præcis derfor jeg havde lavet et design selv, men det var ikke pænt. Jeg havde taget inspiration fra et design jeg fandt på nettet. Det så godt ud synes jeg. Før det havde jeg også en template, men det virker ikke professionelt når man skal sælge hjemmesider eller web relaterede elementer. "Han har jo ikke lavet det her selv". Jeg synes egentlig ikke der er den store forskel på at bruge wordpress skabeloner og så det jeg har gjort? Jeg vil også kun tilbyde kodning i starten. Endnu engang tak! -Jens |
Hej Poul
Poul Madsen:Det er altså meget bedre!
Tak det er jeg glad for du synes.
Jeg har godt tænkt på det med det visuelle, men har ikke helt fundet ud af hvad det skal være.
Poul Madsen:Du skal også på et tidspunkt tilføje et "rigtigt" banner, men vent indtil du har et flot, prof banner.
Mener du i toppen af siden, der hvor baggrunden er mørkegrå? eller et andet sted?
Jeg vil prøve at lave rammer om de 2 ting på forsiden, men jeg er bange for at det bliver for meget det samme som i siden. Måske skal jeg lave dem på en lidt anden måde?
Poul Madsen:"Med 3 års erfaring i Programmering af hjemmesider kan vi hjælpe med det meste, Kontakt os idag!" - ret sætningen til "Med 3 års erfaring i programmering af hjemmesider kan vi hjælpe med det meste. Kontakt os idag!"
Jeg går udfra at rettelsen er lille p i programmering og . efter meste i stedet for komma?
Tak for endnu et godt og konstruktivt indlæg.
-Jens