Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver folk ikke på min hjemmeside og kontakter mig?

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for det.

Det var jo lige præcis derfor jeg havde lavet et design selv, men det var ikke pænt.

Jeg havde taget inspiration fra et design jeg fandt på nettet. Det så godt ud synes jeg.

Før det havde jeg også en template, men det virker ikke professionelt når man skal sælge hjemmesider eller web relaterede elementer. "Han har jo ikke lavet det her selv".

Jeg synes egentlig ikke der er den store forskel på at bruge wordpress skabeloner og så det jeg har gjort?

Jeg vil også kun tilbyde kodning i starten.

Endnu engang tak!

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:24

Hej Poul

Poul Madsen:
Det er altså meget bedre!

Tak det er jeg glad for du synes.

Jeg har godt tænkt på det med det visuelle, men har ikke helt fundet ud af hvad det skal være.

Poul Madsen:
Du skal også på et tidspunkt tilføje et "rigtigt" banner, men vent indtil du har et flot, prof banner.

Mener du i toppen af siden, der hvor baggrunden er mørkegrå? eller et andet sted?

Jeg vil prøve at lave rammer om de 2 ting på forsiden, men jeg er bange for at det bliver for meget det samme som i siden. Måske skal jeg lave dem på en lidt anden måde?

Poul Madsen:
"Med 3 års erfaring i Programmering af hjemmesider kan vi hjælpe med det meste, Kontakt os idag!" - ret sætningen til "Med 3 års erfaring i programmering af hjemmesider kan vi hjælpe med det meste. Kontakt os idag!"

Jeg går udfra at rettelsen er lille p i programmering og . efter meste i stedet for komma?

Tak for endnu et godt og konstruktivt indlæg.

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47

Jens Andersen:

Louise L:
Du må også kunne skrive mere om dine egne erfaringer med webdesign og om din (forhåbentlig store) motivation for at designe hjemmesider.

Jeg vil prøve at komme på 3 gode argumenter, men det er jo en af de sværeste ting.

Jeg synes faktisk, at Louise har ret. Det kan godt være, at det er en af de sværeste ting, men det er et af de vigtigste salgsargumenter for dig!

Det behøver jo ikke være design- og programmeringsmæssigt, vel? Det kan jo også være kundeservice, ikke?

- Er du pålidelig, og kan man stole på dig?

- Er du altid tilstede, hvis kunderne ringer og har et problem her og nu?

- Leverer du til tiden, og leverer du, hvad du lover?

- Hvis du ikke lige kan klare en kundes opgave, har du så en sparringspartner, der - vips - springer til?

Gode salgsargumenter!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej 

jeg synes at det virker dyrt? dine priser er en smule høje på nogle ydelser:)

www.aupairagency.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zenia

Jeg har altså stadig ikke fundet et punkt i bekendtgørelsen der siger at man som web-integrator skal kunne designe.

Bekendtgørelsen siger på dansk at man som web-integrator skal kunne integrere tekst, billeder, animationer, video og lyd, grafiske elementer og database på en internet hjemmeside.

Kan du ikke lige sende mig et link til passagerne i bekendtgørelsen der siger at man skal kunne designe?

Web-Integrator uddannelsen er jo kun en uddannelse på 1 år og 9 måneder, hvoraf de 3 måneder (mindst) er ferie. så egentlig er man kun under uddannelse i 1 år og 6 måneder.

Det giver jo ikke tid nok til hverken at blive rigtig god til at designe eller rigtig god til at programmere. Men det er dog mere en kode uddannelse end det er en design uddannelse.

Så skal man vælge Medie Integrator eller Medie Grafiker eller lignende som er en længere uddannelse med praktik perioder i virksomheder.

Venlig hilsen Jens.

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 20:43

Jeg følger ikke helt i debatten her, men du skal læse den del, hvor det står om grundforløbet - at eleven skal kunne designe (altså ikke nødvendigvis super design) et hjemmeside mm. Jeg har smidt mine notater ud og har VIRKELIG ikke meget lyst til at bore i den gamle sår!

Du skrev: "man som web-integrator skal kunne integrere tekst, billeder, animationer, video og lyd, grafiske elementer og database på en internet hjemmeside." - Det vil sige at integration af DB - PHP mm er en mindre del af flere elementer. Det står også i bekendtgørelsen at eleven skal kunne skabe de nødvendige grafiske elementer. Det vil sige at kunne sine CSS til fingerspidserne er vigtig, endda MERE vigtig end kode PHP - som i øvrig professionelle programører burde tage sig af.
Man bliver ikke designer, men hvor mange af elever er reelt i stand til at skrive CSS og lave grafik til enhver given design, uden at siden kommer til at køre i øst og vest?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:47

Zenia:
hvor mange af elever er reelt i stand til at skrive CSS og lave grafik til enhver given design, uden at siden kommer til at køre i øst og vest?

Det er så min opgave som underviser at lære dem og det arbejder jeg kraftigt hen imod. Sådan at elever, jeg har haft, kan html og css ordentligt og arbejder efter 'best practices' som man siger på nettet.

Jeg gør det til min passion at de SKAL kunne det når de er færdige på grundforløbet.

Tak for dit svar.

- Jens 

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)