jeg har sammen med min datter på 3 år lavet noget legetøj, som i øjeblikket vækker ekstrem stor begejstring i huset. Det er ikke kun min datter, men også besøgende børn i huset som synes det er sjovt at lege med. Vi har absolut ikke opfundet den dybe tallerken, faktisk findes dette legetøj i rigtig mange variationer. Det er dog noget som man kan udvikle på i næsten det uendelige, hvilket giver mulighed for at differentiere sig fra andre producenter :-) Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende: producenter af en boks jeg kan sælge mit produkt i ? producenter af emballage jeg kan sende mit produkt i? webshops der sælger (træ) legetøj? Og er der nogen der ved hvor jeg kan finde en oversigt over krav mit produkt skal overholde for at være CE mærket. Jeg går ikke udfra at det bliver et problem, da det er lavet i ubehandlet fyrtræ. (Jeg regner med at sælge maling og lak som supplement ved siden af) |
Muligvis vi jeg kunne hjælpe dig med en god salgskanal.
Det forudsætter naturligvis at jeg får kendskab til produktet, herunder foto(s), priside og andre relevante data for derved at kunne vurdere produktet hhv. ideen.
Derefter vil jeg kunne vurdere om mine kanaler kan hjælpe dig.
Hvis du har interesse sender du mig som privat besked de relevante data, hvorefter du kortfristet hører fra mig.