|
Jeg har også fritlagt alle mine billeder (næsten) indtil videre, men det er dette arbejde, som driver mig til vanvid
Det tager al for lang tid (forholdsmæssigt) og der er ca. 400 pr. sæson... Selvom jeg så fik en rigtig god pris på lad os sige en "flad tyver", så ville noget ordentligt udstyr jo hurtigt være tjent sig hjem + tiden.. Den tid ville jeg jo hellere bruge på mine kunder end på alle de billeder... Hvis det blot var nogle stykker, så ville jeg ikke have noget imod at skulle "pille" lidt ekstra, men ikke så mange 

Jeg har dog gennemlæst mange af jeres links og jeg har allerede lært noget nyt og finindstillet mit kamera. Og det er allerede blevet bedre, men der mangler bare lige det sidste... Så jeg tror at jeg køber en Cubelite med 2 lamper - har allerede læst en del om den og det lader til at være det rigtige, men jeg vil dog gerne være helt sikker på at jeg kan få den helt hvide baggrund ? Jeg syntes at det er pænest, når der er tale om tøj, da hvidt jo går til alting.. Jeg har set eksempler på en "gammeldags intenet blå" (aner ikke hvad den hedder) sat sammen med en grøn og gul stribet bluse.. Jeg ville ALDRIG købe den bluse
Jeg blev helt forskrækket LOL