Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undskyld mit fravær

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som nogle nok har bemærket, så har jeg de sidste par måneder ikke været så aktivAmino debatten.

Det er ikke fordi jeg ikke elsker at være med, for det gør jeg.

Men jeg er ved at flytte fra USA og det at rydde op efter 3 1/2 år er et stort arbejde som tager meget energi.

Dertil er jeg ved at gøre klar til en lang rejse, hvor jeg skal interviewe 20 danske iværksættere der bor så forskellige steder som Florida, Californien, Nevada, Hawaii, New Zealand, Australien, Vietnam, Thailand og filippinerne.

Og slutteligt er det mig der styrer vores Amino udviklere i Manilla og vi er igang med App udvikling, opgradering af Amino Freelancer og en hulens masse andre projekter.

Så undskyld mit fravær, jeg skal nok prøve at deltage lidt mere når jeg kommer ud og rejse og jeg er 100% på jeg kommer hjem til Danmark i maj.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:03

Du har intet at undskylde for - Mon ikke folk bare er forvente med, at du er så skide aktiv hele tiden og altid :-) 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:06

Hurtig spørgsmål.

Det kan være jeg kan finde svaret andet sted, men... Hvorfor flytter du fra USA, og flytter du permanent til Danmark igen?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:09

Der er da ingen grund til at undskylde, glæder mig til du kommer "hjem" , og din frue kommer inde for sit eget fag igen

Kom hjem, vi har brug for dig :-)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 20:14

ja kom hjem, Danmark har brug for dig!!

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 20:16

Det kender jeg godt. Mange jern i ilden, vil gerne nå det hele men der er altså noget der hedder 24/7 og ikke 48/7 :)

Jeg har fødselsdag idag... på en lørdag... det skulle have været en fed dag med god fest, men konen (firmaet) tog opmærksomheden og pludselig var det den 12. Det er stadigvæk en fed dag, bare uden fest.

Men når du har tid er jeg, som Morten, også nysgerrig efter at få at vide hvad, der får dig til at vende tilbage.

God arbejdsrejse de næste 6 mdr.

Rasmus.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29

Fedt med disse interviews, er det til en bog eller et nyt online koncept eller til +'erne?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:31

Det går nok :) Det er fedt du tager ud og får interviewet en masse spændende personligheder. Glæder mig meget til at se det :)

Hvornår flytter du så endelig? 1. December?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:11

Det har fra starten været meningen at jeg skulle være væk i 3 år, da min kone er betjent og bliver fyret hvis hun ikke kommer tilbage. Vi fik et år mere og de 4 år har været super.

Om jeg vender permanent hjem aner jeg ikke, permanent er langt tid.
Men for nu gør jeg og det bliver nu meget hyggeligt, selvom der er meget i USA jeg vil savne.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)