Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link building

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

Når man link builder har en SEO ekspert fortalt, at det gør man mest optimalt ved at linke i en trekant.

Ville dette her være godt ?: Maler – tømrer – murer

Eller ville det være det samme som Murer – tømrer – maler

Skal det slutte ved den tredje eller skal ”løkken” fortsætte ”uendeligt” F.eks. maler – tømrer – murer – maler – tømrer m.m.

Eller andre gode forslag ?

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:34

Hej Ib,

Ham eksperten må have få noget galt i halsen, for det er generelt set ikke mest optimalt at linke i trekanter i sin linkbuilding. I hvert fald ikke, hvis du gør det i større omfang. Linker du i trekanter, sender du et signal om, at der kan være en relation mellem alle de involverede sider.

Men er der tale om, at du, en tømrer og en murer i jeres lokalområde gerne vil anbefale hinanden og linke til hinanden, så gør det bare helt åbent og link til begge de andre fra din hjemmeside (og de til både din og hinandens).

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:08

Smile Hej Frank !

YesTak for dine altid hurtige og "pæne" svar.

Ja jeg havde dennegang en forrnemmelse af, at der var et SEO firma og konsulent, der ikke havde styr på det.

Selv om firmaet overfor 28 "måbende" tilhører fortalte, at vi skulle linkbuildige i trekanter.

Firmaet hed Bakuri. Og dette havde indbudt os til et gratis webinar. Og her kunne vi på abonnement vilkår indgår aftaler med dem, indenfor en masse "herligheder".

Vi var en "blandet" skare, ligefra små/mindre virksomheder til større kæder, f.eks. Fotokæden m.m. Heri blandt også software folk m.m. Dog såvidt jeg ved ingen SEO eksperter blandt kursusdeltagerne.

Jeg kom i kontakt med dem i anledningen af en banner på Amino.

WinkDet var så heldigt for mit vedkommende, at denne kom forbi den synlige mand

YesAltid rart med lidt kontrol. Tak Frank

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:27

Samme firma Bakuri fortalte også at med hensyn til afvisningsprocent var det ikke et spørgsmål alene om en eller flere sider.

Man kunne sagtens "nøjes" med at de besøgende bare kom ind på en side. De skulle bare blive der i nogen tid. F.eks. kunne man bare komple en video på og håbe på at denne blev set, så de besøgende var længere tid i første omagng bare på denne en side.

Dette ville også være med til at få en lavere afvisningsprocent.

Jeg nævnte at dette mente jeg ikke var korrekt. Enkeltstående besøg på enkelte sider er medvirkende til højere afvisningsprocenter. Og flere side besøg medfører lavere afvisningsprocenter.

Men eksperterne "fastslå" altså, at det var besøgstids længden, der var afgørende for afvisnningsprocenten. Og altså ikke antal besøgte undersider.

Hvad så hvis man bare har besøg på sin kontaktside ? spurgte jeg ? Den forblev i luften

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. WinkJeg forstår måske hvorfor SEO er så indviklet  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)