Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterchatten - kom og vær med!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle super seje iværksættere, undskyld jeg forstyrrer på jeres dejlige lørdag, men fik lige en fed ide synes jeg selv, og det ville være fedt hvis i andre også ville deltage.

Nå nu til pointen.

Jeg har længe syntes der har manglet en eller anden form for live kommunikation, her på Amino, og generelt.
Derfor har jeg oprettet dette lille chat rum, så vi alle kan snakke sammen, enten indbyrdes i privat chat, eller bare smide sine budskaber ud i fælles chatten.

Koden til rummet er amino1

Og du kan tilgå chatten på domænet iværksætterchatten.tk

Håber i vil gøre brug af det.

Mvh Christoffer

EDIT: der er åbenbart et eller andet i vejen når man linker fra en anden side, så i vil møde en fejl meddelelse når i trykker på linket, dog skal i bare trykke på den blå skrift hvor der står "Click here" og så vil i kommer hen til chatten.

Fra Hornsyld
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05

Det virker ikke :/

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 13:07

Refresh lige det her indlæg, så kan du se jeg har lavet en edit, hvor der står hvad du skal gøre:)

Fra Hornsyld
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:10

Sådan så virker det :)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 13:19

Hej,

Lækkert initiativ! :)

Lige et nysgerrigt spørgsmål eller to:
Hvad har du i tankerne, der skal være forskellen på din live chat og andre iværksætterportaler som fx. Amino?
Hvilket behov opfylder chatten, som ikke bliver opfyldt andre steder?

Jeg glæder mig til at følge din idé

De bedste tanker Mai

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:30

Supert initiativ.

Men hvor skiller du dig ud fra mængden?

Umiddelbart virker det som en fin idé men tænker. Vil folk bruge det?
Og skal det laves så skal det hele være på dansk! ,-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:33
Godt tiltag, håber det bliver velbesøgt. Jeg har også selv savnet en chat på Amino til hurtige spørgsmål, eller bare lidt løst snakkeri når man keder sig en smule.

Det sjove ved chat er også at det foregår rimligt hurtigt, og nogle gange siger folk noget helt genialt helt spontant, i modsætning til forum-indlæg hvor de har masser af tid til at tænke sig om - men det lykkedes tit folk at sige noget tumpet alligevel.

Synes det er en sjov betragtning, ved ikke om andre har lagt mærke til det før mig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:48

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
i modsætning til forum-indlæg hvor de har masser af tid til at tænke sig om - men det lykkedes tit folk at sige noget tumpet alligevel.

Det er sådan en speciel evne, vi er nogen der er begavet med :o)

Jeg har også savnet en form for chat. Jeg har tidligere henvist til FCKFC og Brøndby Supports debatfora, hvor der er en chatskakt ude i siden, når man er logget ind. Det fungerer rigtigt godt, man kan hurtigt få et svar, og det er her "det sjove" oftest foregår. Ulempen er selvfølgelig, at det nok kommer til at gå ud over antallet af sidevisninger i debatten, og dermed forringer man sit eget produkt, i forhold til annoncører.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21

coool initiativ

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 14:30

Tjaaa.... synes nu at chatten burde være her på Amino - hørte I det Amino folkBig Smile

Find mere om mig på Linkedin 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)