Det er hele tiden flere og flere her på Amino, som søger en ydelse og opretter en tråd. Her til morgen, har jeg kigget "nyeste indlæg" igennem, og fundet intet mindre end 20 tråde, hvor Aminoer søger andre, til at hjælpe med noget bestemt.
Så mit forslag vil være, at lave en lang liste på Amino, hvor man kan se de eksperter der er på Amino, deres priser, deres referencer, kontaktinformationer m.m.
På den måde slipper vi for en masse tråde, hvor der kun bliver anbefalet andre på Amino som svar. Resultatet vil være, at man har muligheden for at se listen igennem, og kontakte forskellige designere i stedet for at lave en tråd.
De som søger en løsning på deres problemer, kan jo med fordel bruge Amino Freelancer. På Amino Freelancer har man mulighed for at liste priser - eller linke til dem på egen hjemmeside.
Er det et godt råd og nogle tips, man er på udkig efter, er debatten vel det rigtige sted.
Eksperterne har mulighed for at få besked, når bestemte ord eller vendinger benyttes i debatten, hvorefter de kan springe direkte ind på det pågældende indlæg og svare.
Jeg synes personligt, at det fungerer glimrende, som det er i dag.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det var jeg ikke opmærksom på :) Synes dog stadig der er mange, der spørgere efter "en logodesigner" f.eks. Synes ikke vi andre får noget ud af de tråde, hvor folk skriver anbefalinger af andre.....
Det var jeg ikke opmærksom på :) Synes dog stadig der er mange, der spørgere efter "en logo designer" f.eks. Synes ikke vi andre får noget ud af de tråde, hvor folk skriver anbefalinger af andre.....
Så skynd dig at springe videre til næste tråd :-)
Ingen tvinger dig til at læse dem. Men det er også en vigtig differentiering ift freelancer at nogle anbefaler andre. Det kan også være i relation til en bestemt logotype/branchegren at man vælger at anbefale én grafiker frem for en anden - eller programmør for den sags skyld :-)
mvh
thasje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup