Siden du har betalt nogen for at lave den, vil jeg tillade mig, at være en smule besværlig :)
Første umildbare indtryk er, at den måske er en smule kedelig, men det hænger måske sammen med jeg ikke er en fan af mørkegrå sider. Den pattern, der kører i højre side er for dominerende/"kantet" til min smag. Fordi baggrunden går fra mørk til lys vil den også blive mere og mere dominerende længere ned ad siden, og i min mening er den "akavet"? Bryder mig heller ikke om mønsteret generelt. Der er også for meget mellemrum mellem bogstaverne i toppen af den boks (Parabenfri spray osv.). Dette er også gældende ved "Solbrun og lækker...". Desuden bryder jeg mig heller ikke om idéen om, at have noget tekst som et billede og ikke som tekst :). Har du tanker om SEO burde der som minimum udfyldes en alt tekst. Samme gælder logoet (sværere, eftersom det er en baggrund af en eller anden grund).
Jeg syntes du skal bytte om på h2 og h3, så det er h2 der er orange og h3 der er hvid. Jeg syntes det giver rod i det visuelle hierarki og nogen steder føles det bare ikke som om, at h2 rent faktisk er højere end h3. Under spraytanning bør i fjerne den orange kant under linksne. Når det ikke er gennemgående på siden, virker det bare som en fejl, at det lige pludselig er der (ikke en opfordring til, at sætte orange underkant på alle linksne!!).
Åbningstider er også akavet placeret, fordi det ikke ligger på linie med noget. Overvej eventuelt at benytte 960 grid system (http://960.gs).
Håber ikke du opfatter det som en masse rage, men som konstruktiv kritik. Og husk, dette er bare min mening, og ikke nødvendigvis den rigtige. Gør hvad du selv føler.
Også lige nogle ting jeg godt kan li'. Jeg er en stor sucker for unordered lists, og de lister du har under spraytanning er en både smart og praktisk måde at informere kunder om diverse ting. Videoen er også en rigtig god ting.
Edit: Jeg vil også gerne lige svare trådens overskrift: Nej. Hvis dit håb, er at have en hjemmeside der skiller sig ud fra mængden og som er seriøst anderledes, så er der et stykke vej endnu.