Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Bruger gruppe Ringsted (JUG Ringsted)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla User Group Ringsted

Er du til Joomla, så en en brugergruppe sikkert også noget for dig.

JUG Ringsted er en af de fire grupper der er i danmark.

Du kan se mere om grupperne på http://dkjug.dk .

Det er helt gratis at være med og det bedste der er sikkert noget du også kan lære.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Kunne du ikke forklare lidt her inde hvad man kan bruge Jug til.

Der er så mange fora. Dit og dat man kan melde sig til og pludselig, sidder man kun og kigger på fora i hele sin effektive arbejds tid.

Jeg er selv kraftigt tilbage til Joomla. Da One.com Conceptet slet ikke virker for mig. Og Joomla. Er et så nemmere system.

Men hvis du Evt. Her eller lige frem PM mig. 

SÅ kan det da godt være at i ser en ny bruger der inde snart.


der ud over kunne jeg være interesseret i at lave en Dansker gruppe. For Joomla folk der sidder i udlandet. Men den tager vi vidst lidt senere.

Mvh. Jim  

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla User Groups i Danmark er små brugergrupper af Joomla brugere på alle niveauer som mødes hver 4-8. uge til lokale arrangementer med forskellige emner der relatere til Joomla og hvor der typisk er en oplægsholder.

Dvs. at brugergrupperne i høj grad fungere som facilitorer for aktiviteter ude i virkligheden og lokalt - men også som netværk og sparringsgrupper for en hel stribe Joomla brugere.

Vi ligger selv lokaler til en del af JUG Odense's arrangementer og jeg deltager i JUGs i hele landet som oplægsholder m.v.

I forhold til online aktiviteter så er det danske sub forum på joomla.org det største ikke engelsksprogede fora i verden og her kan du helt sikkert hente en masse sparring og viden også :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)