Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skandinaviske ledere ønsket

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hei alle sammen.

Rune Evensen her.

1. Mars 2007 etter lang tids leting fant jeg mitt nye selskap med fantastiske og innovative produkter innen helsebransjen. Selskapet har ikke åpnet i Norge enda, men vi har startet prosessen. Sverige og Danmark har åpnet men er meget små enda.

Som sagt jeg ble med 1. Mars. Den 4. Mars satt jeg på fly til Malaysia hvor jeg møtte Randy Gage. Vi hadde et godt møte der og han forklarte meg alt om AGEL og hvorfor han hadde valgt AGEL. Den 6. Mars fløy vi sammen til Singapore hvor det skulle avholdes et større møte. Jeg ble igjen en uke i SIngapore og la inn noen av mine tidligere ledere.

Så vel hjemme i Norge tenkte jeg hvor vanskelig det var og sitte i et land som enda ikke var åpent. Så fikk jeg vite at Presidenten i AGEL: Mr Craig Bradley skulle til London og holde møte sammen med min sponsor Ann Feinstein og Randy Schroeder.

Jeg booket et møte med Craig Bradley i London for å prate om Norge og AGEL. Jeg fløy over og hadde et VELDIG godt møte. Norge må ha distribusjons senter for produktene og kontor. Jeg har nå tilbudt AGEL kontor og distribusjon i Norge fra Haugesund. Mr Bradley svarte med å ringe firmaets advokater og starte prosessen med produkt godkjenning for Norge. Denne prosessen kan ta et par måneder.

Denne uken starter vi med å forhånds innmelde av Norske nettverkere. Svenske og Danske kan registrere seg NU.

AGEL er 18 måneder gammelt, men er nettopp åpnet i Europe. I løpet av de 18 månedene har de åpnet 41 land, noe som ALDRI har skjedd i networkmarketing histoien før.

Europa er forøvrig så godt som urørt. England er størst med ca 900 medlemmer, nummer 2 er Tyskland med ca 400.

De har et sterkt management.

De har sterk finansiel backing.

De har sterkt "field leadership"

De har utrolig gode produkter.

De har NYE produkter.

De har trendy produkter i en allerede kraftig ekspanderende bransje.

Som sagt

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:00
...Hvis så AGEL da for hulen bare var baseret på UNI-LEVEL istedet for binær marketingplan, så havde vi en sand vinder... ;-) ..

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 18:17
Hei Lasse.

På det punktet er vi nok uenige, men la oss ikke starte debatten på det. Jeg synes ikke unilevel er å foretrekke, men det er min personlige mening.

Når du sier AGEL har en binær plan så er det en sannhet med visse modifikasjoner.

De har fjernet flushing av points som ofte forekommer ukentlig hos mange der bruker binært.

En kan ikke tegne seg inn på ny i sin egen organisasjon, noe som er mulig i mange andre med binær plan.

Det er ikke satt av mange "sweetheart" posisjoner i toppen eid av eierens kone, søster, hund og katt (noe som desverre også forekommer)

Etter mine øyne så har AGEL en MEGET god plan. At du personlig foretrekker UNI level er en annen sak.

AGEL''s plan heter forøvrig QUAD PLAN :-) (den har hentet noe fra de fire best kjente planer)

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:26
Indrømmet kender jeg ikke AGELs bonusplan i detaljer - jeg dømmer blot overfladisk - det er jo så populært.. u know what I mean ;-)
Men kender man mig (og det gør du jo) så ved du også jeg er "Uni-level" fortaler i Network Marketing regi: jeg har altid foretrukket at blive betalt for det der sker i min forretning under mig; ikke hvad jeg måske kan få del i under mig, hvis jeg gør noget tilsvarende (kræver vist en lidt længere forklaring...).

Måske du ved lejlighed kan give den korte summary af Agels quadplan... ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 09:40
Hei igjen Lasse.

Jeg går mer enn gjerne i dybden på kompensasjons planen. Men hoved trekk er enkelt forklart i den video jeg refererer til (men jeg regner ikke med at du kikket gjennom den før du spurte)

Videoen tar for seg 4 av totalt 8 bonus muligheter. Men ikke alle er nødvendige i en "first approach". Full opplæring vil selvsagt bli gitt til interreserte.

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 15:44

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 10:58
Dear all.

Make sure you bookmark this URL:

http://office.agel.com/enroll/self_enroll.php?sponsor=96440

Late Friday May the 5th (or early Monday May the 8th) AGEL will launch in India.

Check the URL and see if India is in the drop down menu. Once it is there we are ready to roll in India. Only HOURS AWAY.

TIMING is EVERYTHING.

People
have lined up and are waiting for India to open. Will you WAIT till
they are IN, or do you want to be ABOVE them and benefit from the
VOLUME/MOMENTUM.

We will be in India (Mumbai, Chennai and
Bangalore) from May 21st till May 28th for meetings. But do NOT sit
around and wait for us. ACT NOW.

Being at the right place at the right time is one thing, BUT you also need to do something about it.

Timing is NOW

Rune Evensen
http://www.whyagel.com/proamo
amo@in.no

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)