Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af kreativ virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er ny her på siden, men har kigget ind mange gange som ikke medlem for at hente inspiration.

Jeg er 49. Har arbejdet indenfor regnskab og i mange år, og har stor erfaring med denne del af en virksomhed. Desværre er det ikke det, der interesserer mig mest.

Mit hoved flyder over med kreative idéer, og jeg har gennem størstedelen af mit liv malet, tegnet, strikket, syet, lavet smykker - ja, beskæftiget mig med det meste, der er værd at nævne indenfor kreative fag.

Nu er jeg blevet fyret fra mit regnskabsjob på grund af omstruktering, og ser det som en mulighed for at komme videre i den kreative del af mit liv.

Jeg har en idé om at starte egen virksomhed, men mangler måske en at sparre med. En, der kan hjælpe mig med, hvordan jeg skal få alle mine idéer ført ud i livet.

Jeg kunne tænke mig noget indenfor undervisning i kreative fag, salg af mine egne produkter - herunder mit eget unikke smykkedesign (ved endnu ikke, hvor jeg skal få det fremstillet), fremstilling af mine egne bøger med kreative idéer - mangler i den forbindelse en, der kan sætte dem pænt op, ja, der er mange muligheder, men jeg mangler som sagt en sparringspartner, som kan få mig videre.

Generelle idéer til at gå videre med mit smykkedesign vil også være velkomne. Hvem skal jeg kontakte? Hvordan kommer jeg videre fra idé til virksomhed????
Jeg har haft drømmen i mange år, men NU er jeg nødt til at gøre noget ved det.

På forhånd tak for konstruktive svar.



Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Udnyt Aminos fulde potentiale! :-)

Jeg ser allerede flere særskilte projekter:

*Bog

*Eget smykkedesign (til produktion)

*Salg via webshop

*Undervisning i det kreative

Prioriter i disse og opret særskilte tråde. På den vis vil du får meget mere kvalitet i dine svar - end i folk der prøver at favne over alle områder.

Mit umiddelbare er at du eventuelt kunne se om du kunne starte op som underviser. Det er ene og alene fordi du skal have penge på bordet.

Mht til at få fremstillet dine smykker kan du jo som udgangspunkt (med mindre andre aminoer byder ind) prøve at gå til diverse guldsmede der fremstiller smykker og fremlægge dine ideer. Det kan dog være bekosteligt så indhent flere tilbud. Hvis du tænker i masseproduktion skal du dog nok gå ad andre veje.

Mht. dit bogprojekt ved jeg at der er ufatteligt mange aminoer der er mere end rigeligt habile til inDesign og opsætning af bøger mv. :-)

 

Go' weekend og lykke til

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thasje

Tusind tak for dit hurtige svar. Jeg vil gå videre med dine gode råd.

Mvh
Crea
Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Zenia

Tak for dit svar. Det kan være, at jeg opretter en profil på din side på et tidspunkt. Lige nu er det dog nok mere en, som har de kvalifikationer, som jeg mangler, jeg står og har brug for. Det ved jeg selvfølgelig ikke, om du har? Jeg har oprettet en ny tråd, hvor jeg søger en medspiller med disse kvalifikationer.

Mange hilsener og tak for tilbudet, som jeg måske alligevel benytter mig af, bare ikke lige nu.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)