Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etableret app firma søger ny programmør med løn pr. projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødding
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Games Inc. Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Games Inc. er et lille designfirma med store ambitioner. Vi har p.t. udgivet "EGO" til iPhone og Android, som den seneste måned har fået god presse og har ligget nummer 1 i familie og brætspil på App Store. VI står nu for en international lancering af denne. Derudover er vi lige kommet med en app for "Højskolerne", arbejder p.t. på en radioapp til Radio Globus samt er langt i udviklingen af en bogbutik/læsespil med eget "forlag" i læs-let kategorien.

P.t. bruger vi et indisk programmør firma, men vi vil gerne have en dansk programmør. 

Du skal være en dygtig programmør som ikke siger nej til en udfordring og som kan løse alt fra radio-apps til spil med simple animationer. Du skal kunne udvikle til både IOS og Android, og du skal have tid til at give den en skalle når deadline nærmer sig.

Du vil blive aflønnet pr. projekt og skal arbejde hjemmefra. Der vil enten være tale om kontant aflønning eller procentaftale alt efter dit temperament.

Fra Rødding
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Games Inc. Skrevet kl. 09:42

Jeg glemte at vedlægge hjemmeside: http://www.gamesinc.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 09:42

Hej

Mig og min kammerat er ved at starte et lille udviklingshus og vi kan sagtens varetage den slags opgaver så skriv endelig på asger@smallred.net så kan vi sikkert finde en aftale der er tilfredsstillende for begge parter.

MVH

Asger

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)