Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af ny magentoshop!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoland!

Jeg er ved at starte en ny Dansk/engelsk sproget webshop som allerede har ret god vind i sejlende inden start (ja lidt pral skader vel ikke ;)  

Efter at have hyret et par forskellige udenlandske it folk til at hjælpe mig med opsætningen af shoppen, må jeg indrømme at min hosting løsning simpelthen ikke er god nok da de allesammen klager over den.

Jeg bruger pt. Webhosting.dk som jeg valgte grundet prisen, samt anbefalinger jeg søgte mig frem til via google.

Nu er situationen sådan, at jeg ikke har noget som helst forstand på hvad man skal vælge og hvorfor. Hvad jeg har søgt mig frem til er at mange bruger magentohotel.dk hvilket også er meget fint og de er sikkert også smadder billige i forhold til hvad de tilbyder, men de kræver altså også er engangs betaling på 800kr. 

Det er lomme penge jeg ikke kan tillade mig at bruge i den størrelsesorden, ikke med alt det andet jeg har om ørene. 

Så jeg leder efter et alternativ, det behøver måske ikke være med teknisk assistance ifht. Magento da jeg har deltids ansat programmør samt folk til opsætning af siden i forvejen. Det skal bare være et hosting firma som kan klare magento og helst uden problemer.

Jeg læste et sted at man kunne købe sig hosting i udlandet, men at det ville være en fordel at få det her i DK til en dk shop grundet SEO

Uanset, hvis ikke SEO er indblandet kan jeg godtn øjes med en hurtig udenlandsk host.

Har i nogle forslag? Jeg har søgt højt og lavt efter det selv inden jeg spurgte selvfølgelig.

MVH. 

Lasse p.

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:26

Magentohotel (powerhosting) skal have de varmeste anbefalinger herfra til Magento hosting.

De 800 kr. burde være peanuts i forhold til den tid mange ville skulle bruge alene på at lede efter alternative hosts. Dertil kommer opsætning m.m. Smile

Jeg har dog ingen erfaringer med udenlandske hosts ifht Magento.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 09:29

hehehe det må virkelig være godt det der hosting, der gik alligevel ikke mere end 3 minutter ;D 

Det er ikke for at være utaknemmelig men som jeg skrev så tillader lommepengene ikke et så stort engangsbeløb lige pt. i omegnen af 2-300kr for en ny host har jeg cirka.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:31

Enig med Henrik.

De tager 1500 om året, men dette inkluderer også at du ligger på Magento optimerede servere og har email OG telefon support. Det finder du simpelthen ikke billigere.

Du kan måske spare et par hundrede, men spørgsmålet er om det er det værd. Hvad koster den tid dig som du har brugt på at finde ud af at din tidligere host ikke kunne klare en magento shop? Du kan potentielt komme til at begå samme fejl igen - og hvor meget tid har du så spildt?

Alene al den tid du kan bruge på at researche andre hosting firmaer der kan klare Magento... hvad er den værd for dig? Sikkert mere end de få hundrede kroner du kan spare.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 09:34

Hej Lasse,

Det er ærgerligt at høre, at Webhosting har fået sådan en hård dom af dine tech-gutter. De plejer nu ellers nok, at få ros med på vejen, synes jeg.

Når, men jeg synes i hvert fald at du skal give vores professionelle webhoteller en chance. Der kan jeg garantere at din Magento vil køre som smurt. Og skulle den - mod alle forventninger - ikke gøre det, ja så har du 90 dage til at fortryde. Jeg kan endda tilbyde dig 14 dages gratis prøve, hvis du har lyst til det. Du har i hvert fald intet at tabe. 

En Amino herinde fra (Kasper) har målt en loadtid på vores professionelle webhoteller på 0.6 sekunder på en meget tung WordPress, med mange billeder og grafik. Så det kører altså temmelig tilfredsstillende! :-)

- God dag!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:34

Lasse Petersen:

Jeg bruger pt. Webhosting.dk som jeg valgte grundet prisen, samt anbefalinger jeg søgte mig frem til via google.

har været kunde der i over 10 år og kan ikke genkende det du skriver der. Skriv til deres support de er ret gode til at pejle sig ind på eventuelle begrænsninger i det du har lavet. webhosting.dk har markant færre kunder per server end andre udbydere så det er sikkert en eller anden simpel ting der skal til for at det spiller som det skal.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op får i procenter ? hehe Wink

Jeg har godt forstået budskabet og kan af åbenlyse grunde ikke erklærer mig uenig. Men det jeg spurgte efter var lige netop ikke magentohotel.dk da jeg ikke har råd til det engangsbeløb de kræver. 

MVH 

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 09:39

hvad hedder dit site, skal da med glæde lidt checke om det kører som det skal

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 09:42

Lasse Petersen:
Efter at have hyret et par forskellige udenlandske it folk til at hjælpe mig med opsætningen af shoppen, må jeg indrømme at min hosting løsning simpelthen ikke er god nok da de allesammen klager over den.

hvis de sidder i Indien eller på Philippinerne er det ikke underligt det ikke spiller, de har normalt ret dårlige forbindelser, tvivler godt nok på at det er webhosting.dk's system der ikke er som det skal være, kender et firma der outsourcede ting til et firma i Indien, ikke andet ballade, de fattede, for at sige det mildt, ikke en brik.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Petersen:

Hold da op får i procenter ? hehe Wink

Nej men bruger dem til alle vores kunder da du simpelthen ikke finder et bedre produkt til prisen.

Lasse Petersen:

Jeg har godt forstået budskabet og kan af åbenlyse grunde ikke erklærer mig uenig. Men det jeg spurgte efter var lige netop ikke magentohotel.dk da jeg ikke har råd til det engangsbeløb de kræver. 

Hvis jeg skal være helt ærlig og du ikke en gang kan skrabe et par hundrede bobs sammen til hele den infrastruktur der skal drive din fremtidige pengemaskine, ja så spår jeg ikke din shop mange chancer. Hvad med varelager, markedsføring, søgemaskine optimering osv? Det koster penge at have en webshop og fint du gerne vil gøre det så billigt som muligt, men hvis du ikke vælger at prioritere hele infrastrukturen ja så kommer du heller ikke til at tjene penge. 
Din shop kan helt sikkert komme til at køre hos andre hosting udbydere, men så ligger du stadig sammen med en masse andre der kan ligge serveren ned, du ligger stadig hos nogen der ikke har kendskab til Magento, og du ligger stadig hos nogen du ikke lige kan ringe til hvis du har hjælp til at finde en funktion i Magento (eller kan hjælpe dig med at opgradere til nye versioner).
Nåh... "jeg har talt...." pøj pøj med din shop :)
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)