Hej Aminoland! Jeg er ved at starte en ny Dansk/engelsk sproget webshop som allerede har ret god vind i sejlende inden start (ja lidt pral skader vel ikke ;) Efter at have hyret et par forskellige udenlandske it folk til at hjælpe mig med opsætningen af shoppen, må jeg indrømme at min hosting løsning simpelthen ikke er god nok da de allesammen klager over den. Jeg bruger pt. Webhosting.dk som jeg valgte grundet prisen, samt anbefalinger jeg søgte mig frem til via google. Nu er situationen sådan, at jeg ikke har noget som helst forstand på hvad man skal vælge og hvorfor. Hvad jeg har søgt mig frem til er at mange bruger magentohotel.dk hvilket også er meget fint og de er sikkert også smadder billige i forhold til hvad de tilbyder, men de kræver altså også er engangs betaling på 800kr. Det er lomme penge jeg ikke kan tillade mig at bruge i den størrelsesorden, ikke med alt det andet jeg har om ørene. Så jeg leder efter et alternativ, det behøver måske ikke være med teknisk assistance ifht. Magento da jeg har deltids ansat programmør samt folk til opsætning af siden i forvejen. Det skal bare være et hosting firma som kan klare magento og helst uden problemer. Jeg læste et sted at man kunne købe sig hosting i udlandet, men at det ville være en fordel at få det her i DK til en dk shop grundet SEO? Uanset, hvis ikke SEO er indblandet kan jeg godtn øjes med en hurtig udenlandsk host. Har i nogle forslag? Jeg har søgt højt og lavt efter det selv inden jeg spurgte selvfølgelig. MVH. Lasse p. |
Magentohotel (powerhosting) skal have de varmeste anbefalinger herfra til Magento hosting.
De 800 kr. burde være peanuts i forhold til den tid mange ville skulle bruge alene på at lede efter alternative hosts. Dertil kommer opsætning m.m.
Jeg har dog ingen erfaringer med udenlandske hosts ifht Magento.