Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

McDonald's Coinoffers App

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu har du mulighed for at samle virtuelle mønter, Coins, med den nye Coinoffers App. McDonald's har nemlig smidt én million Coins i hele landet. 

Fang dem med din Smartphone ved at scanne QR- og lydkoder fra vores reklamer; på gaden, på nettet, på TV, i biografen og i radioen samt på vores restauranter. Og når du har samlet nok Coins, så brug dem på "rigtige" Coinoffers.

Hver Coin har en værdi svarende til én krone. Dvs. når du har samlet 10 Coins, kan du købe et Coinoffer til en 10'er.

Tjek dette Facebook site, som løbende vil blive opdateret med nye QR-koder, på den måde kan du opnå mange gratis måltider på McDonald's:http://www.facebook.com/pages/Gratis-Coinoffers/172319739529102

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Kanon Idé !

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 00:39

Er det meningen at de koder på facebook siden ikke kan scannes ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:03

Bruger du appén ? 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:53

Ja det har jeg, har forsøgt med over 100 scanninger i forskellige belysninger og vinkler og jeg har fået scannet en. 

10% af vejen :) Glæder mig til en pose Tops :) 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:52

God ide - dog rigtig frustrerende brugeroplevelse.

Programmet installeret på LG Optimus 2X og crasher hver gang der tages et billede af en QR kode. Det virker på min kammerats Iphone.

Nu prøver jeg så at installere det igen, men jf. kommentarer på Android Market er der andre der heller ikke kan få det til at virke. Fik også en gratis coin ved at optage .. ingenting :o

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 16:45

Magen til lorte app skal man godt nok lede længe efter.

Hver gang jeg scanner et billed crasher app'en, og når jeg scanner en lyd, så kan den ikke gøre den, trods jeg stopper telefonen helt ind i højtaleren...

(De har en lyd på deres væg man kan scanne virker ikke, og de har også billeder der kan scannes som ej heller virker)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:50

Meld jeres børn til her, det giver 2 Happy Meals og en kop kaffe, hver gang en af ungerne har fødselsdag. Hint: Min hund får også tilsendt kuponer, når den har fødselsdag Cool

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:49

Har prøvet scane nogle forskælligge billeder og lyfe! Bagefter scanning, siger den "Kontakter Serveren", og er nød til at slette/geninstallere app'en for at få det til at stoppe! Hjælp? :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)