Nu har du mulighed for at samle virtuelle mønter, Coins, med den nye Coinoffers App. McDonald's har nemlig smidt én million Coins i hele landet. |
Kanon Idé !
Nu har du mulighed for at samle virtuelle mønter, Coins, med den nye Coinoffers App. McDonald's har nemlig smidt én million Coins i hele landet. |
Er det meningen at de koder på facebook siden ikke kan scannes ? |
Ja det har jeg, har forsøgt med over 100 scanninger i forskellige belysninger og vinkler og jeg har fået scannet en. 10% af vejen :) Glæder mig til en pose Tops :) |
God ide - dog rigtig frustrerende brugeroplevelse. Programmet installeret på LG Optimus 2X og crasher hver gang der tages et billede af en QR kode. Det virker på min kammerats Iphone. Nu prøver jeg så at installere det igen, men jf. kommentarer på Android Market er der andre der heller ikke kan få det til at virke. Fik også en gratis coin ved at optage .. ingenting :o |
Magen til lorte app skal man godt nok lede længe efter. Hver gang jeg scanner et billed crasher app'en, og når jeg scanner en lyd, så kan den ikke gøre den, trods jeg stopper telefonen helt ind i højtaleren... (De har en lyd på deres væg man kan scanne virker ikke, og de har også billeder der kan scannes som ej heller virker) |
Meld jeres børn til her, det giver 2 Happy Meals og en kop kaffe, hver gang en af ungerne har fødselsdag. Hint: Min hund får også tilsendt kuponer, når den har fødselsdag |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Har prøvet scane nogle forskælligge billeder og lyfe! Bagefter scanning, siger den "Kontakter Serveren", og er nød til at slette/geninstallere app'en for at få det til at stoppe! Hjælp? :) |