Der bliver brug for alle "hænder" flere ældre mennesker og alle får jo nok også mere løn , så der findes sikkert en større gruppe end nu der arbejder deltid fordi de sætter familen børn og fritiden højere end nummer 3 fjernsyn i huset og nummer 2 bil , der kommer flere sikkert af de social værdier
Tror også langt tid fremme lønne falder mange ting nærmeste gratis energi burde kunne finde ud ad produceres billigere og hvad med alle ting , de kan sikkert produceres mere af robotter og mad , ja der er sikkert lavet en ko der vokser 3 gange hurtigere og måske vis vi stadigvæk mælk fra køer producerer de mere og korn de vokser hurtigere på marken hele verden ændres der opfindes sikkert masser af ting der gør masser af ting gratis.
Dog vis tænkes for mange folk ønsker 600 m2 lejlighed og 3 fjernsyn 3 spabad og en svømning pol kan vi ryge ind i et overforbrug , det håber jeg ikke sker , jeg håber på en værdi stigning i de social ting og vi nyder fritid som de ny opfindelser der sikkert kommer, der gør vi kan producere mere for samme kroner og færre mennesker
Dog synes en tendens vi har flere fjernesyn og biler og luksus og denne udvikling kan jo ikke forsætte uden det går galt på jorden der er jo et begrænset antal reserver af råstoffer og hvad jorden kan klare
jeg håber fritiden bliver det helt store i fremtiden og vi arbejdere mindre , det vil være en bæredygtige fremtid at tænke på de social ting
social kan være meget
Fitness dans , uddannelse
have en cafe
passe ældre mennesker
Flere der bare snakker
laver service ting
køber din mad
laver din mad
gør rent
alle vil sikkert have en computer der er endnu bedre end dem vi har idag
folk der køre dig du kan slappe af
solbader der er isbod stranden
slår din græsplæne
Flere iværksættere for der vil dukke mange små jobs op der passer til iværksættere nye ideer
i alt vil dukker mere og mere op der servicere på flere småting