Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina, hjæælp

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Fra  pretty little secrets Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi er 3 piger som er igng med at opstarte vores egen internet shop.

Da jeg ringede til skat idag for at høre nærmere om import anbefalede hun mig at vi hyrede en importspeditør i første omgang - men fik også afvide man kunne gøre det selv?

Er der nogen herinde der evt. kan hjælpe, vi er alle forretningschefer på tankstationer, så det er helt nyt for os med alt det import her?

Da vi ikke har så meget kapital vil vi gerne gøre så meget muligt selv :)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Blot et råd, det kan ikke betale sig og gøre det selv, det er lettere kompliceret, tager lang tid for "ikke øvede" - alt efter sendingens størrelse og værdi kan priserne varierer , men jeg betaler selv 195 kr. for en indfortoldning for en fuld container. Så hvis i har råd til fragten hjem trods jeres begrænsede kapital, så har i nok også råd til det sidste.

Og iøvrigt, hvis man laver fejl eller mangler i sin indfortoldning kan det altså gå hen og blive meget dyrt.

Tag evt. kontakt til en speditør som DSV, de kan sikkert hjælpe jer.

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Pretty Little Secrets:
anbefalede hun mig at vi hyrede en importspeditør i første omgang

Det er faktisk et glimrende råd da fragten faktisk er den væsentligste faktor udover varen...

Og ellers er der jo den hårde vej: At google sig til noget og efterfølgende prøve at importere og derved få noget erfaring. Smile

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug en speditør, i kan ikke spare noget ved at gøre det selv, især ikke tid.

Få defineret jeres behov og tag så en shoppetur hos Speditørerne og vurder derers tilbud....

Ellers send en PM, så kan jeg guide jer lidt igennem...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Fra  pretty little secrets Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Men hvad når der f.eks. Her i starten kun drejer sig om en 10-20 kjoler og 30 sæt hår? Er det så bedre bare at lade det gå i tolden som en privat person?
Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger

Det lyder super spændende med jeres internet shop, og ja, som mange skriver, så pas på med at ville klare selv! Spar på lager, transport mm. efter modtagelse i stedet - det kan bedre betale sig. Ellers står I med hele ansvaret selv.

Jeg tillader mig at spørge, hvorfor I vælger kina? Jeg ved ikke hvilke produkter I har i tankerne, men lige nu søger alle jo væk fra Kina og til bla. Vietnam i stedet for.

Jeg er en dansk pige, bosiddende i Vetnam, der tager tager sig af og formidler kontakte til Vietnamesikske producenter indenfor flere områder! Jeg vil gerne hjælpe jer med et godt tilbud herfra, hvis I sender mig yderligere detaljer.

- Husk at det er MEGET! vigtig med person kvalitetskontrol i Østen - såvel kina som Vietnam.

håber at høre fra jer - helt uforpligtende!

Mvh

Marianne

ME-Concult Asia

 

 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har selv importeret varer fra Kina, og vi sprang bare ud i det. Vi undersøgte vores leverandør så meget som muligt, blev importregistreret og bestilte så vores vareparti i Kina.

Du kan læse lidt om vores erfaringer her: Import af pokersæt fra Kina.

 

Fra søborg
Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så dit gode indlæg og ville høre hvad du vil mene man ville kunne gøre med transport ovs når man kommer til danmark.

For det var godt nok en god pris fra kina til danmark.

Held og lykke med forretningen

 

Fra København Ø
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Global Fragtkontrol Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)