Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesseret i MLM ? - tjek min nye MLM-blog!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej netværkskolleger

Som nogle af Jer ved, skriver jeg på en bog om MLM, bla. i den hensigt at skabe forståelse for vores unikke forretningsmodel. Jeg er temmelig utilfreds med lovgivningen og opfattelsen af MLM herhjemme, og er man utilfreds med noget, må man tage ansvar at forsøge at ændre på tingene.

Ikke desto mindre, så startede jeg for 7 måneder siden op i mit tredie MLM-selskab, og jeg er på vej imod 500 kolleger, der ligenu kunne få glæde af mine 10 års erfaring som topearner og global teamleder og derfor har jeg besluttet, at oprette en blog, der i skrivende stund findes på:

www.succes-med-mlm.blogspot.com

Senere når domæne er flyttet er URL: www.succes-med-mlm.dk

Min intention er den samme som med min bog: at skabe forståelse og interesse for MLM, og give netværkere tips og redskaber til at få succes med deres valgte netværksforretning.

Håber I synes om initiativet, jeg vil kontinuerligt skrive nye indlæg på bloggen.

Bedste netværkshilsner

MVM

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:26

ideen er jo god men jeg kan ikke få de urls til at virke

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:12

Hej,

Det er et nyttigt tiltag:

MVM:
Som nogle af Jer ved, skriver jeg på en bog om MLM, bla. i den hensigt at skabe forståelse for vores unikke forretningsmodel. Jeg er temmelig utilfreds med lovgivningen og opfattelsen af MLM herhjemme, og er man utilfreds med noget, må man tage ansvar at forsøge at ændre på tingene.

Og der er stof nok at tage fat på alene her i Amino er der til flere sider om Network Marketing - men som du nævner så er det også et spørgsmål om at få opmærksomheden fra politisk hold - da mange jo stadig anvender 80-er retorik og forkert terminologi om denne form. 

Jeg bemærkede i går på reklame TV at coop var ude med et klip om fordelen ved at være medlem af "Brugsen" - og fremhævede de fordele der var ved at dels anvende sit medlemskort ved alle indkøb - samle point - men også hvad man kunne opnå ved at skaffe medlemmer - og så er vi jo meget tæt på en model der minder om Network Marketing - så det er et spørgsmål om tid. 

Jeg arbejder som du ved med Forever Living Product og der er flere her i landet med rigtig gode resultater. Man kan jo blive inspireret bla. af dette link fra en rollemodel i Danmark som også arbejder med Forever Living Product. Her omtales og præsenteres en lignede bog og den kan du og andre så også blive inspireret af.

Se den her………………

Det er et godt tiltag og jeg vil ønske dig held og lykke med projektet – skulle du have brug for hjælp dertil så lad mig det vide!
Selv har jeg samlet en del info. på min web-site med det formål at formidle modellen.

All the best   Wink

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 12:18

Henning - du har helt ret, link er nu fixet - prøv igen her:

www.succes-med-mlm.blogspot.com

MVM

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:36

Hej MVM,

Har lige besøgt dit link - det ser godt ud tillykke med det!  Yes

All the best

john sommer 

mvh john sommer

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 13:13

Tak John for din positive og venlige hilsen, det ville glæde mig om stadig flere netværkere kunne få succes med deres MLM-forretning.

Mange tror desværre at succes indfinder sig automatisk, men der skal som i alle andre sammenhænge ydes før der kan nydes. Et godt udgangspunkt er klart at uddanne sig og blive en bedre netværker - og det er også min mission i mit primære forretningsområde: at hjælpe folk til at blive den bedst mulige udgave af sig selv!

MVM

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 13:24

Hej MVM,

Selv tak også for gode input og artikler - helt oplagt og ennig i nedenstående:

MVM:
Et godt udgangspunkt er klart at uddanne sig og blive en bedre netværker - og det er også min mission i mit primære forretningsområde: at hjælpe folk til at blive den bedst mulige udgave af sig selv!
  Smile

All the best 

john sommer

mvh john sommer

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 01:29
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)