Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesseret i MLM ? - tjek min nye MLM-blog!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej netværkskolleger

Som nogle af Jer ved, skriver jeg på en bog om MLM, bla. i den hensigt at skabe forståelse for vores unikke forretningsmodel. Jeg er temmelig utilfreds med lovgivningen og opfattelsen af MLM herhjemme, og er man utilfreds med noget, må man tage ansvar at forsøge at ændre på tingene.

Ikke desto mindre, så startede jeg for 7 måneder siden op i mit tredie MLM-selskab, og jeg er på vej imod 500 kolleger, der ligenu kunne få glæde af mine 10 års erfaring som topearner og global teamleder og derfor har jeg besluttet, at oprette en blog, der i skrivende stund findes på:

www.succes-med-mlm.blogspot.com

Senere når domæne er flyttet er URL: www.succes-med-mlm.dk

Min intention er den samme som med min bog: at skabe forståelse og interesse for MLM, og give netværkere tips og redskaber til at få succes med deres valgte netværksforretning.

Håber I synes om initiativet, jeg vil kontinuerligt skrive nye indlæg på bloggen.

Bedste netværkshilsner

MVM

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:26

ideen er jo god men jeg kan ikke få de urls til at virke

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:12

Hej,

Det er et nyttigt tiltag:

MVM:
Som nogle af Jer ved, skriver jeg på en bog om MLM, bla. i den hensigt at skabe forståelse for vores unikke forretningsmodel. Jeg er temmelig utilfreds med lovgivningen og opfattelsen af MLM herhjemme, og er man utilfreds med noget, må man tage ansvar at forsøge at ændre på tingene.