Hej Alle :) Da jeg går med drømmen om at starte en lille cafe/smoothie/juice bar op, prøver jeg iøjeblikket at regne lidt på hvad det hele ville komme til at koste. Er jeg helt ved siden af, hvis jeg er kommet frem til at det koster alt imellem 150.000 - 250.000 kr. afhængigt af hvor stort det skal være. Jeg har set på hvad hver enkel vare koster, MEN jeg kan ikke finde nogen steder, hvor man kan købe plastik glas med låg MED eget tryk. (dem som på Joe & the Juice) Jeg havde tænkt mig, en lille butik, hvor der bliver serveret friskt ! Der skulle IKKE være mulighed for at sidde i butikken. Noget jeg skal være opmærksom på eller er der nogle faldgrupper? Siger mange tak på forhånd ! :) |
Pyyyh, der er meget du skal have styr på..
Du skal undersøge om du overhovedet må have en juiceproduktion i de lokaler du har kig på. (Behandling af fødevarer?!) Jeg er dog ikke helt sikker på dette.
Du skal overveje annoncering (kunderne kommer jo ikke hvis ikke de ved du eksisterer)
Du skal tænke på noget facadeskilt/facadereklame, som også skal godkendes af kommunen. Til denne opgave kan jeg anbefale en mindre virksomhed der hedder skiltekonsulenten.com. De laver alt fra design, opsætning og ansøgning til yderst rimelige priser. De har selv lavet noget for mig.
Vedr. dine glas, kan du jo kigge på dem her.
- Henrik