Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting med direkte forbindelse på DIX?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:
Jakob Hyldahl:

1) Kan man få en server koblet direkte på DIX'en? (jeg kan se at andre her på Amino reklamerer med dette )

Jeg er naturligvis ikke objektiv så jeg vil ikke kommentere på en specifik udbyder, men en god tommelfingerregel, ud over at søge på erfaringer med dem som du gør, er at læse op på udbyderens regnskab og se om det er en sund forretning og at der ikke er noget suspekt ved forholdene eller folkene bag.

Jeg synes faktisk, du er 100% objektiv, men selvfølgelig har du en partsinteresse. Det er noget andet, som jeg ser det.
Tak i hvert fald for den gode forklaring af DIX-forholdet.
Udover tippet omkring regnskabslæsning, så kunne man også kigge på sidens overskuelighed inden valg ;)
Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 17:26

Hejsa,

Den sag kan jeg sagtens klare, har sendt dig en PM.

Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:11

Tak til Christoffer og andre der har budt ind med løsninger og tilbud. Tråden her er snart 2 uger gammel, og jeg har valgt at følge Torbens råd, og placerer nu serveren hos Solido. Til interesserede, koster det ca. 2.000 + moms om måneden (incl. strøm) og 50 øre pr. GB trafik, hvilket jeg finder ganske rimeligt.

Igen, tak til alle der bidrog med info og tilbud.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:06

Jakob Hyldahl:
Mit budget er omkring 1.500 pr. måned, og jeg forventer trafikafregning på den rigtige side (set med mine briller) af 1 kr pr. GB.

Jeg kan anbefale www.enavn.dk, som har managed server til 1600 eks. moms.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)