Jeg har en streaming server, som PT hostes på vores egen 100mb fiber. Nu vil jeg gerne have forbindelsen opgraderet, og kigger derfor efter noget colocation, eller managed server hos en ISP. Mine krav er at den har 1GB forbindelse, og alt det andet med køling redundans etc, samt naturlivis gode trafik priser. Jeg fik mig en snak med Verinet. De gør meget ud af at fortælle at serveren bliver koblet direkte på DIX'en hvis vi placerer den i deres hosting center i Kgs. Lyngby. Jeg har fået nogle fornuftige priser, men nu er jeg inde og kigge på www.dix.dk. Under FAQ står der: Can I put servers on the DIX? Når jeg kigger på listen over hvilke ISP'ere der er koblet op på DIX'en står Verinet ikke nævnt. http://dix.dk/connectednetworks/ Mine 2 spørgsmål er derfor: 1) Kan man få en server koblet direkte på DIX'en? (jeg kan se at andre her på Amino reklamerer med dette ) 2) Er der nogen der har erfaringer med Verinet? Bedste hilsner Jakob |
Jakob Hyldahl:Mine 2 spørgsmål er derfor:
1) Kan man få en server koblet direkte på DIX'en? (jeg kan se at andre her på Amino reklamerer med dette )
2) Er der nogen der har erfaringer med Verinet?
1. Reklamegas, det brugte vi også meget i min tidligere virksomhed for 4-6 år siden, troet luftet var smutet ud af den ballon efterhånden.
Det er hop og om du er et hop eller 3 gør ikke den store forskel - ellers er det kun i extreme forhold.
2. nope.. set deres navn blive nævnt meget lidt, men de lever nok anonyme og måske godt.