Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogrammer - showdown.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :-)

Hvilket regnskabsprogram ville I anbefale? Helst et online program. E-moms el. e-conomics?
Fordele / ulemper - besværligt / brugervenligt - fedt design, anything.

Det skal bruges til enkeltmandsvirksomhed.

Håber I vil komme med jeres meninger omkring dette.

/Millard 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En enkeltmandsvirksomhed er jo mange ting.

Skriv lidt om dine forventninger og ønsker, så skal du nok få nogle kvalificerede bud på hvad du skal vælge.

I mellemtiden kan du jo kigge lidt på Saldi.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til at se om der er et program du kan bruge på www.start-base.dk 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige tilmeldt mig 2 uger på e-conomics men har også lige fundet et gratis program gnucach . De er begge ret gode dog som du skriver at det helt skal være online ville jeg nok vælge e-conomics. Det er nok den løsning jeg vælger da det passer til det system jeg arbejder med"Joomla"

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Millard,

Kan varmt anbefale e-conomic til alle bogføringsopgaver.
Programmet er let og overskueligt. Det er meget brugervenligt og ens fakturadesign kan blive ret godt, selvom lige den opsætning er lidt kompleks og tidskrævende.

En stor fordel er at kunne koble en administrator på som kan "kigge lidt over skulderen".

Har selv lagt alle mine kunder i e-conomic...

Mange hilsner

Martin
Indehaver af Bogholderiet Bech - rådgivning om skat, moms, regnskab og bogføring og meget mere - se www.bogholderiet-bech.dk
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen
Milos

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Rønnow:

Hej

Jeg har lige tilmeldt mig 2 uger på e-conomics men har også lige fundet et gratis program gnucach . De er begge ret gode dog som du skriver at det helt skal være online ville jeg nok vælge e-conomics. Det er nok den løsning jeg vælger da det passer til det system jeg arbejder med"Joomla"

Gnucash

De nye gnucash kan også køre på en database.

Men det er min overbevisning at transaktioner ikke kan låses og at programmet derfor ikke lever op til de danske regler.

GNUcash er ellers et rigtig fedt program !

Generelt:

Jeg synes det er en rigtig god ide at føre regnskab med dobbelt bogholderi - og vælge et program med en balance-del.

Jeg kan anbefale e-conomic.

Fordele:

  • Gennemprøvet og stabilt.
  • Meget fleksibelt og kan nemt udvides til at være interegreret med alt muligt.

Iøvrigt:

Der er mange regnskabsprogrammer, ikke mindst onlineløsninger, som tydeligvis ikke har haft regnskabsfolk indover udviklingen, - men som bærer tydeligt præg af at være udviklet af it-folk, - som typisk ikke er så skrappe til økonomi. Hvis du skulle overveje en af disse systemer uden balance, - men en simpel sammentælling af indtægter og udgifter - så kan jeg i stedet anbefale excel eller oocalc som i mine øjne er ligeså godt.

Saldi er forresten også guf, - bare ikke for øjnene :-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for den info.. Jeg vil så holde mig til e-conomics .

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene :-D 

- tror næsten det bliver e-conomics, men vil da også lige tage et kig på andre programmer, som blev nævnt! :-)


/Millard 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Saldi er forresten også guf, - bare ikke for øjnene :-)

Vi fokuserer på at programmet skal være effektivt, så man kan få noget fra hånden i en fart, have fuldt overblik over sine regnskabstal og anvende programmet fra en smartphone, også uden for landets grænser, uden at blive ruineret pga. datatrafik.

De tilbagemeldinger vi får fra de professionelle brugere er, at Saldi er over dobbelt så hurtigt, til f.eks. at ajourføre bank og udligne åbne poster,  som de øvrige on-line programmer på markedet, og at man med Saldi får langt mere funktionalitet for pengene, end med noget konkurrerende produkt.

Det er helt bevidst at Saldi ikke er fyldt med "eye candy".

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)