Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moderne logodesigner med stil søges hurtigst muligt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have lavet et logo til et multinationalt firma. Logoet skal kunne bruges i de forskellige afdelinger i Danmark, Norge, Sverige og Finland og skal gerne være moderne, men stadig være stilrent. Derudover må det gerne være relevant indenfor området som firmaet beskæftiger sig med.

Budget kan vi aftale over privat besked eller email.

Det ville være super, hvis der var mulighed for at få 3-4 forskellige udkast/skitser inden fredag aften. Det er lidt kort varsel, det er jeg godt klar over, men jeg er sikker på at der findes en Amino, der kan klare dette.

I er meget velkomne til at sende mig en privatbesked, så tager vi den der fra. Tager også meget gerne imod anbefalinger, hvis i kender nogle designere i har rigtig gode erfaringer med!

God aften.

Med venlig hilsen

Lars Rasmussen

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Jeg er den du står og mangler. Jeg har kreeret logo'er og brand identiteter for rigtig mange virksomheder, danske såvel som internationale klienter og flere af mine logoer er i at finde i internationale bøger og magasiner om logodesign. 

Jeg er grundig i mit arbejde, følger altid en gennemprøvet og komplet process fra konceptudvikling til aflevering af færdig logopakke med alle industri-standard formater, farver og størrelser. Du er med hele vejen fra de første skitser, til udvælgelse af koncepter, digitalisering, feedback, revisioner og helt til det endelige resultat står klart

Du kan læse mere om hvordan jeg typisk griber logoopgaver an her: http://signifly.com/index.php?option=com_content&view=article&id=93&Itemid=19 

og se et lille udsnit af de logoer jeg har lavet her: http://signifly.com//index.php?option=com_content&view=article&Itemid=4&id=103 

Jeg kan ikke lave det til 500 kr. ligesom jeg har set andre amino'er kan, men til gengæld kan jeg sikre dig originalitet, kvalitet og kyndig rådgivning

Skriv til mig på as@signifly.com så kan vi tale nærmere

Mvh.

Alexander Spliid

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Et godt alternativ kunne være logodesign.nu

Professionelle logoer til 1850,- ex moms

Vi leverer 6 -8 udkast baseret på dine tanker og streger, og/eller frit fra leveren baseret på din virksomheds virke.

Vi redigerer og ændrer til du er tilfreds.... Inden for rimelighedens grænser naturligvis ;)

Kig forbi, se referencer og ring eller skriv hvis du har spørgsmål.

Jens

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Tak for din besked - jeg kigger på det, og vender tilbage :-)

Mvh

Lars

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan i hvert fald anbefale Alexander Spliid. Han har lavet mit logo og er virkelig skarp til sit håndværk. Tvivler på, at du får det samme eller mere for dine penge, hvis du går til en anden grafiker.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for anbefalingen, BZR :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)