Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Concrete5 installation

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har downloaded Concrete5 og skal lave en hjemmeide, tanken var at installere programmet på min lokale pc, og når den var klar, så leje en webserver op uploade sitet.

men men, hvis man ikke lige er webprogrammør så er det tilsyneladende noget svært at få Concrete op at køre, eller er det bare mig der har misset noget ?

Har installeret mysql+PHP og Apache på min pc, har læst at configfilen skal tilrettes, men så springer kæden af, og har nu i mange dage forsøgt at finde en installationsvejledning, en som er til at forstå.

Der skrives en masse om hvordan programmet bruges, men ikke hvordan det installeres.

Håber der er hjælp at hente.Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Der er flere ting der skal gøres, først skal du sørge for at du har oprettet en MySQL database, også skal filerne's permission sættes korrekt (evt læs her: http://concrete5.dk/download/) herefter går du bare ind på URL'en på din lokale PC på hvor du har installeret Concrete5 også burde der være en guide der leder dig igennem.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 23:13
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:03

Nu har jeg prøvet med TYP03 og dette drillede også på min pc, men har nu prøvet at installere på min bærbar ... og her virker det ?

Så det er tilsyneladende min stationære pc der er noget med, og det var ikke lige til at gennemskue.

Mvh

Snuppi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)