Jeg vil gerne have et tilbud på tryk af en brochure. Brochuren er vist det man kalder 4 farver, og den er i word format. Den skal bare trykkes i 1000stk og sindsygt billigt. Skal have pris på tryk, levering og diverse. Det er til en Bocart klub jeg hjælper en smule. I bliver desuden nævnt på vores Sponsor side, www.corc.dk ( så snart sponsor siden er 100% klar ) Hvornår kan i levere. Tilbud her i tråden tak. |
Giv mig tilbud på tryksager!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Smith, Jo da ![]() Men du spurgte på noget som var sindsygt billigt. De tryksager vi kører i MediaMouse er ikke de billigste - så derfor svarede jeg ikke på tråden i første omgang. Jeg gik ud fra at nogen af de andre billigere herinde ville svare. Men siden de ikke har gjort, så kan du da godt få en pris fra mig af - så ved du hvad det koster hvis det skal være i en god kvalitet: Når du skriver "brochure", mener du så en A5-folder - altså et A4-ark foldet på midten - eller mener du en flyer hvor det blot er et løst A4- eller A5-ark med tryk på begge sider? |
Jesper jeg prøver lige og ser om jeg kan nå at give dig et kald i morgen.. Så ser vi lige på det ;) |
Ikke, når det skal være sindssygt billigt, heh :) Jeg kan sikkert hjælpe dig - men jeg skal vide hvor mange sider, format og papirkvailtet for at kunne give dig priser. eventuel efterbehandling også.. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)