Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en medarbejder i Kina ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg hedder Jens, jeg drager snart til Kina, jeg har en del erfaring på følgende områder :

Marketing

Internet/Websites

Import/export

Kontrol af produktion

Jeg er erfaren fyr og snart 40 år.

Folk som har hjulpet mig i over  15 år derude og af den grun kender jeg Kina grundigt.

Kan følgende sprog:  engelsk, dansk, svensk, tysk. norsk, kinesisk.

Jeg kan varetage mange opgaver derude, så hvis du har brug for hjælp der ude vil jeg meget gerne hjælpe dig, billigt.

Jeg har endnu ikke fået mit kinesiske nummer, men vil gerne smide den forbi hvis der skulle være interesse for hjælp.

Jeg bevæger mig til Shenzhen, Shanghai, Guangzhou i første omgang.

Hvis nogen skulle have interesse i noget køb, salg, etablering en ven bare. så skriv gerne jeg vil gerne mødes med nogle derude.

Mvh

Jens Nielsen

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:13

Hej Jens.
Jeg smider da lige en Amino-netværk ansøgning.
Har arbejdet en del med Kina tidligere, men grundet min "gamle" samarbejdspartner i Kina, er flyttet tilbage til DK, står jeg lidt på bar bund igen.

Lidt om mig:

Jeg er lige nu igang med at undersøge mulighederne for at starte et lille lokalt (fynsk) tøjmærke op. Ideen er at få produceret et par klæder, i Danmark i samarbejde med en syerske. Tøjet skal være inspireret af dels Haute Couture moden, 70'er tøj med pels og dybe snit og dels af uniformer fra forskellige steder i verden. MAterialerne skal være semi kvalitet, så tøjet kan sælges videre til brugervenlige priser.

Helt konkret får jeg evt. brug for noget hjælp med at finde billige stoffer og tekstil materialer og alt efter hvor meget jeg satser på tøjet med tiden, kunne en produktion i Kina komme på tale. Jeg har før virket som freelance konsulent for små nystartede mærker på fyn.
Jeg har god personlig kontakt til Link logistic A/S, som før har hjulpet mig godt og grundigt. Derudover har jeg en familiekontakt på Radio24/7 og en hel del andre gode kontakter i mit netværk. Jeg har et import/eksport registreret firma i danmark.

Finder du desuden et produkt i Kina, som simpelthen bare MÅ, promoveres i Danmark, er jeg altid frisk på at give en hjælpende hånd. 

Mvh
Steffen Petersen 

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:26

Hej Stefan,

Lyder interessant, vil meget gerne prøve at finde det du evt. skulle bruge, men jeg vil gerne have detaljer om produkter, så  smid en mail om det. Her hos amino.

Hvad har du lavet i Kina, har du et netværk derude, som du kan anbefale ?

Mvh

Jens

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)