Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du tjene penge på at sælge arrangementer i unikke selskabslokaler ved Aarhus

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Fra  NorthSport.dk ApS Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå nu kan jeg se at der rent faktisk er nogle billeder af borddækning osv. der vises inde i guldrammen....MEN de billeder er alt for små og måske også taget for tæt på. Lav fotos der i stort format viser lokalerne, så kunderne kan fornemme hvordan stemningen vil være. Husk at I sælger oplevelser som bare ikke må gå galt - derfor er kunderne kræsne når der skal satses penge på en stor fest.

/Regin Larsen, www.northsport.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:04

hehe lidt sjovt, for vi har faktisk indtil for nyligt haft store billeder på og masser af stemningsbilleder, men folk så dem simpelthen ikke og det er også sådan man booker ikke noget uden at man kommer og ser møllen ;-) 

men kan godt være, vi skal gøre begge dele ;-) 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:51

Når møllen er  så flot synes jeg det  er trist i ikke har flere billeder på.

Har  i fået omtale i de lokale medier?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:06

Hej Majbritt

Nej det har vi desværre ikke, har du nogle ideer.

Jeg søger stadig folk, der kan hjælpe med at brande møllen og måske skaffe arrangementer. Jeg vil gerne betale for det

Mvh Jimmi

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:15

HEj Jimmi

Som flere andre har nævnt, så mangler der nogle billeder til at sælge stedet. Så hyr en god fotograf og vis folk hvad der er unikt ved møllen. DEt er da første skridt :)

Jeg kan også hjælpe hvis i er interesseret i 360grader panoramabilleder. Jeg har fundet et gammelt eksempel fra et slot - måske minder det lidt om jeres mølle? Se her.

http://www.wideeyes.dk/temp/herthadalen/index.html

Hilsen Morten

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:07

Wide...Undskyld det sene svar, men ja helt sikkert en mulighed. Hvordan kommer vi igang med dette?? 

Vh Jimmi

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)