Min kæreste ejer www.egaa-molle.dk som en en gammel og unik mølle hvor der er lavet super lækre og romantiske selskabslokaler.
Men hun har lidt svært ved at få selskaber ind i øjeblikket, da hun godt kan mærke krisen rammer.
Derfor har hun valgt at sætte priserne lidt ned fra næste uge, plus man får lidt mere i pakkerne. Men ellers er alle arrangementerne meget fleksibelt og kan laves stort set som kunden vil have det.
Mener du at du kunne sælge nogle arrangementer, så høre jeg gerne fra dig og vi skal nok finde en god løsning på hvert arrangement.
Har i overvejet at arrangere julefrokoster? der er en del firmaer (der er sent på den) og som leder efter et passende sted at holde årets julefrokost - jeg har i hvert fald snakket med et par stykker, der overvejer at tage kælderen mv i brug i mangel af bedre
Ja, det er ikke let for tiden - alle skal spare - måske i skulle prøve at tænke lidt mere ud af boksen - lave nogle nye arrangementer - en form for underholdning måske - evt hvor flere mindre grupper kan melde sig til?
vi har virkelig lavet alle former for arrangementer og folk kan også få det som de vil. Men det skal jo reklameres ud og det er jo der det dyre er uden det tit giver bonus
Tag nogle super gode billeder af lokalerne, hvor der er dækket op til fest og den har fået hele armen med borddækning og blomster og levende lys og læg dem ud på Jeres side. Så skal kunderne nok komme :-)