Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense - kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du lidt forstand på Google Adsense og 5 minutter til overs?

Jeg skal lige have svar på et sikkert nemt spørgsmål.

Min hjemmeside lejlighedodense.dk som omhandler lejligheder i Odense vil ikke rigtig blive oprettet inde i AdSense systemet, nogle der kan hjælpe mig?

Vh
Emil 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 709
Skrevet kl. 14:16

Hvordan mener du?

Er du tilmeldt Adsense, eller er det den side der du vil tilmelde dig Adsense med?

Med venlig Hilsen
Morten

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:19

Har du Skype? Så kan jeg lige uddybe problemet

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 14:32

Måske du kunne uddybe det her også? Det kan måske hjælpe andre i samme situation på et senere tidspunkt.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:36

Ok, kan prøve.

Jeg driver fames.dk (blot en linkbuilding blog) - hvor jeg sagtens kan smide AdSense ind.

Men kan simpelthen ikke få det ind på LejlighedOdense.dk - så ville høre om der lige var en ekspert derude der havde et godt svar på hvorfor Smile

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 709
Skrevet kl. 14:44

Emil Kroer :

Har du Skype? Så kan jeg lige uddybe problemet

Desværre, jeg har ikke Skype :-/

Hmm.. Jeg har prøvet det der én gang før, men det var en fejl i min kode, der simpelthen lavede et problem mellem adsense og min kode.

Hvor lang tid har du forsøgt at lægge adsense ind? Nogle gange tager det lidt tid før annonce-blokken er aktiv. Jeg har også hørt at hvis siden er ret ny, så kan det ligeledes tage lidt tid, før annonceblokken finder de "rette" annoncer - men om det er myter - det ved jeg ikke.

Med Venlig Hilsen
Morten

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:58

Det er sandsynligvis fordi du laver en fejl, når du prøver at sætte adsense ind i selve koden...jeg kan se at du bruger wordpress - har du prøvet at bruge plugins til at sætte koden ind? Hvad med at sætte den direkte ind i single.php?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)