Hey Aminoer Jeg har nu fået lavet min side færdig, og som er opsat med "WordPress", siden handler om it nyheder. Jeg vil gerne have at i vil bedømme min side og giver nogle gode råd til hvad jeg måske kan lave om. Jeg ved ikke helt med SEO, men vil gerne have meget SEO optimeret min side så folk kan finde den via Google. Er det en side du måske ville bruge?
Er der nogle steder man kan se PAGERANK på ens side, måske noget avanceret ting så man kan finde mange oplsyninger. Hjemmeside: www.bazzo.dk Tusind tak alle Aminoer. EDIT: Jeg ligger også nr. 1 på søgeordet "iphone 4 suger batteri" |
Hejsa
Med hensyn til Pagerank, så kan du Google Pagerank checker. En af de første hits er prchecker.
Angående SEO kan du prøve at kigge på det plugin kaldet All In One SEO, det bruger jeg selv på flere sites og er ganske godt. Det udelukker selvfølgelig ikke at du stadig skal tænke over dine overskriver, dit indhold osv.
Angående selve siden, så er min første tanke at den mangler sjæl. Hvad adskiller din side fra de tusindvis andre på nettet, der gør det samme? Jeg har et par ting jeg godt kunne tænke mig personligt:
- Der mangler noget "om os" så man kan se hvem du/I er.
- Der mangler en form for oversigt, måske forskellige kategorier (skal over reklamerne, og være mere uddybende end IT).
- Hvorfor er der reklamer, hvad skal de gøre godt for? Måske videoerne er ret store i forhold til indholdet.
- Teksterne er dansk, men der står "Leave a comment"?
- Flere steder er der "no photo available"?
- Sociale medieikoner virker ikke.
Der var lidt at starte med at optimere på .