Hej Nogen af jer der ved om man kan have en lille flash banner kørende i sin debat bundbanner ting ?
Det tror jeg da ikke...
I såfald er muligheden fjernet. Jeg har da tidligere haft en swf fil kørende som banner.
Men husk, at de med visse adblocker-tilføjelser og gadgets uden understøttelse af flashplayer ikke vil kunne se banneret, hvis det er lavet i flash.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ser spændende ud. Så vil du tilføje de 5 dofollow links udenfor banneret?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
... men lige for at vende tilbage. Så er der i hvert fald en bruger med det her. Men jeg tror det er lagt på, under de gamle indstillinger.
Lones kreative signaturbanner kan ikke ses på en iPad2 :)
Det var også mere et indspark til flashbannere på Apple enehder. Ikke fordi du får flash til at virke, men de ser i det mindste GIF versionen, i stedet for et tomt felt. Sidst jeg prøvede, kunne jeg ikke få lov til at embede flash bannere i min signatur, eller profil.
Jeg har vist kun et link i min signatur. Det har du ret i, det er faktisk ikke synligt.
Sidst jeg prøvede, kunne jeg ikke få lov til at embede flash bannere i min signatur, eller profil.
Jeg har testet med et gammelt flashbanner lige nu i skrivende stund. Og man kan godt embedde swf filer (flash).
EDIT: Og så tilbage til det "almindelige" banner. Flashbanneret kunne embeddes ved at indsætte det som en Youtube film.