Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Det her spørgsmål er rettet til alle jer der sælger tøj og sko over nettet

Jeg har nogle venner der er ved at åbne en webshop, hvor der vil blive handlet træningstøj og sko. 

Findes der en tommelfingerregel der viser hvor meget man skal købe af de forskellige størrelser i forhold til hinanden? Jeg har kigget lidt omkring og kan se at som udgangspunkt sælger herretøj mest i størrelse M og L mens kvindetøj mest er S og M.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre jeres erfaringer, med henblik på at lave en skabelon der viser hvor meget af hver enkelt størrelse man skal købe i forhold til de andre. 

På forhånd tak

Mvh 

Robert

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert,

Jeg foreslår dine venner melder sig ind i http://sportsbranchen.dk/ 

De hjælper netop i den type branche og hjælper med at starte op, disponere mv.

Om de også dækker nethandel ved jeg ikke - men pas på med for meget fysisk lager når du kun har internettet

Vh. Kasper

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Godekasser er et fantastisk navn. 

Tak for svaret. Jeg beder dem tjekke sportsbranchen ud. Det jeg er ude efter er dog noget mere generisk internet-butik-lagerstyring. 

Alle der har en net butik der sælger tøj, må vide ca hvor mange stk M der bliver solgt i forhold til str XS f.eks. Hvis vi kan få de data for en masse forskellige aminoer, må jeg kunne stykke et regneark sammen der kan bruges af alle internetbutikker der sælger tøj, til at styre hvor meget de skal købe ind af hver enkelt størrelse.

Mvh

Robert 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Juul Glæsel:

Findes der en tommelfingerregel der viser hvor meget man skal købe af de forskellige størrelser i forhold til hinanden? Jeg har kigget lidt omkring og kan se at som udgangspunkt sælger herretøj mest i størrelse M og L mens kvindetøj mest er S og M.

Der findes nogle standard sortimenter, som er meget retvisende.

S-M-L-XL-XXL - 1-2-2-1-1 eller 1-2-3-1-1

Det hele afgøres lidt af, om det er tøj til unge mennesker eller voksne mænd. Jo ældre målgruppen er des flere store størrelser sælges der.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:

- men pas på med for meget fysisk lager når du kun har internettet. 

Nettet burde da om noget være en begrundelse for et større lager, end f.eks en butik har...

Du kan nå langt bredere ud på nettet, end en fysisk butik nogensinde kan og vil...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion -Seller

Tak for svaret. Det er præcis sådan en skala jeg efterspørger. Har du noget mere data eller information til at underbygge?

På forhånd tak

Mvh 

Robert

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Juul Glæsel:

Tak for svaret. Det er præcis sådan en skala jeg efterspørger. Har du noget mere data eller information til at underbygge?

Jeg ved ik lige, hva det er for nogle data eller information, som du fisker efter?

Der er jo en grund til, at et standard sortiment ser sådan ud...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion Seller

Jeg fisker efter grundlaget der forklarer hvorfor et standardsortiment er sat sammen på måden du beskriver i ovenstående. Det kunne være du lå inde med nogle rapporter eller andet materiale.

Mvh 

Robert

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)