Hej alle Aminoer. Jeg har et problem med mit website, som jeg virkelig har brug for hjælp til. Min side vises med ALLE varianter af www.domæne.dk. Det vil sige at selvom jeg skriver ww.domæne.dk eller wwwwwwwww.domæne.dk , så vises sitet. Allerede nu kan jeg konstatere at google har indexeret noget på ww. versionen. Derudover kan jeg konstatere at jeg få indgående links til www. versionen fra ww. versionen. Mit site er på unoeuro med en wordpress. I min DNS-record er der sat en A record op med *.domæne.dk som peger på samme IP som www.domæne.dk peger på??? Jeg håber nogen kan hjælpe med input til, hvordan jeg løser dette. *OPDATERING* Jeg har fundet frem til HVORDAN der i det hele taget er kommet besøgende på ww.domæne.dk. Jeg havde lavet en fejl i en af mine adwords-annoncer, som pegede hertil. det forklarer også hvorfor jeg har indgående trafik fra ww.domæne.dk til www.domæne.dk Mvh Casper |
Du skal opsætte en .htaccess fil i roden af dit site som fortæller at alt andet end www.domæne.dk skal 301 redirecte til www.domæne.dk.
Det du skal skrive i htaccess filen er:
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.domæne\.dk$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.domæne.dk$1 [L,R=301]
Sådan noget i den dur
MVH Kim