Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan tilbyde dig at håndterer din rykker-procedure.....GRATIS..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker du hjælp til at styre din rykker-procedure.

Alt du skal gøre er at sende mig en kopi af den eller de fakturaer som ikke er betalt. Du skal ikke betale noget for dét.i

Det er som nævnt GRATIS - du kommer først til at betale noget såfremt du senere ønsker at overgive sagen til inkasso.

www.mfinansinvest.dk

Per Mathiesen

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvornår er det så at sagen går over til inkasso?
Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Dét gør sagen som udgangspunkt hvis skyldner ikke har betalt efter modtagelse af 3 rykkerbreve - men naturligvis kun hvis du ønsker det.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke fortælle lidt mere om forløbet da der ikke står meget på jeres web side.

Og hvordan kan i lave det gratis. Og hvordan er jeg sikker på at modtage pengene for evt. afdrags ordning i er jo ikke advokat med klient konto som i ikke må bruge af.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Og hvordan kan i lave det gratis. Og hvordan er jeg sikker på at modtage pengene for evt. afdrags ordning i er jo ikke advokat med klient konto som i ikke må bruge af.

Hvornår kan man nogensinde være sikker på, at der kommer penge (alle kan jo svindle hvis de vil), det bedste middel er vel at prøve, hvis man ser muligheder i en løsning.
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

kan du ikke fortælle lidt mere om forløbet da der ikke står meget på jeres web side.

Og hvordan kan i lave det gratis. Og hvordan er jeg sikker på at modtage pengene for evt. afdrags ordning i er jo ikke advokat med klient konto som i ikke må bruge af.

Ved brug af en autoriseret inkasovirksomhed er du sikret på samme måde som ved en advokat. Inkassovirksomheden skal have en særlig klientkonto, og der skal stilles en bankgaranti for klientmidler.

liste over autoriserede inkassovirksomheder findes her: http://www.politi.dk/da/borgerservice/tilladelser/inkassovirksomhed/inkassovirksomheder.htm

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok kan se at han står på listen hos politiet. Det fremgår bare ikke noget om her i hans indlæg eller af hans web side. Og det jeg viste ikke at der findes disse godkendte inkasso virksomheder.

Det var måske en ide og ligge på hans web side samt en beskrivelse af denne service samme sted.

Det ville måske kunne tiltrække kunder. Hvis jeg fandt ham på en google søgning ville jeg ikke kontakte ham pga. manglende info.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen.

Man skal have en autorisation af Rigspolitiet når man driver inkasso virksomhed - og sådan én har jeg naturligvis. I den forbindelse skal man bla. stille en bankgaranti overfor Rigspolitiet. Derfor har jeg ligesom en advokat en klient konto.

Grunden til at der ikke står noget om autorisation på min hjemmeside er at man ikke må "reklamerer" med at man har en autorisation - dette betragtes som en selvfølge når man driver inkasso virksomhed.

Forløbet er som jeg beskriver lidt i min indlæg:

Du har en faktura som ikke er betalt. Du sender en kopi af fakturaen (gerne på mail). Jeg "overtager" sagen, sender rykkerskrivelser til skyldner. Såfremt fakturaen ikke er betalt efter 3. rykker er det op til dig hvad der videre skal ske - og det er først her du skal betale mig for mit arbejde - og her vi aftaler mit salær.

Du må endelig skrive til mig hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

God dag !

MvH

Per Mathiesen

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, lad mig komme med et eksempel Per. Jeg har ikke nogen aktuel inkassosag nu, men den kan jo komme.

Jeg sender kopi af en forfalden faktura til dig. Du rykker jf forskrifterne, men jeg beslutter efter en tid at sagen ikke skal fores videre. Hvad sker der så?
Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så sker der ikke mere - og du skal ikke betale mig noget...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)