Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Content Targeting - hvad betyder det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oplevet at Google Analytics skriver at Kampagnen Content Targeting har genereret X antal besøg og kostet x antal kroner.

Vi har dog ikke en kampagne kaldet Content Targeting og jeg kan ikke i AdWords se at vi har bedt den bare fyre løs med vore søgeord.

Er der nogen der har noget bud på hvad Content Targeting måler, og hvorfor det skal koste os penge?

Glæder mig til at høre fra jer

Venlig hilsen

Lisanne

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:43

Hej Lisanne.

Det lyder umiddelbart til, at dine AdWords annoncer (måske ufrivilligt?) vises på både Googles almindelige søgemaskine og rundt omkring på forskellige hjemmesider, som har Google annoncer integreret på deres sider.

Content Targeting begrebet er i hvert fald relateret til Googles indholdsnetværk og ikke den "almindelige" søgemaskine.

I dette indlæg om AdWords kampagneopsætning giver jeg mit bud på, hvordan du kan sætte dine AdWords kampagners grundindstillinger fornuftigt op - og bl.a. undgå visning andre steder end på den almindelige søgemaskine. Typisk ønsker du først at kaste dig ud i annoncering på Googles indholdsnetværk, når du har styr på den "almindelige" AdWords annoncering først.

Mvh Troels.

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:56

Hej Troels,

Super, tusind tusind tak. Nu ved jeg hvilket flueben jeg skal fjerne. Big Smile

Lisanne

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:06

Hej Lisanne.

Hvis du er faldet i den fælde, så er du sikkert også er hoppet i andre AdWords fælder.

Prøv evt. at læse dette indlæg med flere AdWords tips til nybegyndere.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)