Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges: Håndværkerside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg er kommet i en situation, hvor jeg er blevet nødsaget til og slibe vores forretning lidt til i kanterne, da vi uagtet er kommet til at brede os lidt for meget, og nu gerne vil gøre mere ved vores kerneforretning og holde fokus på dette.

Af hensyn til en evt. køber vælger jeg ikke og skrive navnet på siden direkte i denne tråd, og håber på at folk vil respekterer dette fortløbende.

Siden kan ses her!

Siden er bygget op fra bunden i PHP/MySql med unikt design og tekster, samtidig er der et bagved liggende modul med database, hvor alt er sat op til at køre automatisk, samt et nemt og overskueligt admin modul - her er det muligt og tilføre siden nye tekster mv meget nemt.

Siden har kørt på test basis i nogle måneder, hvor alle "bugs" er blevet rettet, og der er i denne periode allerede kommet lidt opgaver samt tilmeldte håndværkere (dog med en gratis prøveperiode)

Vi har gjort lidt med siden i forhold til SEO og ligger allerede pænt på visse søgeord, men for at den skal blive en succes vil det nok også kræve lidt arbejde på adwords delen - tilgengæld er driftomkostningerne minimale og potentialet stort for den rette køber - så det er lidt med vemod at vi har taget denne beslutning, men vi må tage dette drastiske skridt, da vi kan se at vi på vores hovedforretning skal gøre en ekstra indsats for at bibeholde vores position i markedet.

Som i ved må man ikke byde i tråden, så dette skal gerne sendes som en PB.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 14:45 | Låst

Glemte lige et par detaljer:

Domæne følger selvfølgelig med i handlen, ligeledes en facebook side, samt et par gavekort sponsoreret af et landsdækkende byggemarked, som kan bruges i konkurrence øjemed.

Vi tilbyder selvfølgelig en introduktion i brugen af det bagvedliggende admin modul, så du/i vil føle jer trygge i brugen deraf.

Har fået flere henvendelser, men ser da gerne flere :)

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 22:22 | Låst

Go aften amino.

Vores side er nu igen til salg - vi havde ellers en køber og en underskrevet en kontrakt, men køber trak sig i sidste øjeblik. Super ærgerligt da vi har sagt nej til andre interesserede tidligere i forløbet.

Men livet er vel ikke altid lige ud ad landevejen :)

Vi ser meget gerne at vi finder en aftale inden årsskiftet, så skriv endelig hvis du kunne være interesseret.

Go aften

Bendtsen 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 12:17 | Låst

Tillader mig lige og bumpe min tråd her i prime time :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hej amino

Siden sidst har vi lavet en aggressiv seo, hvilket har resulteret i flere tilmeldte håndværkere samt at der begynder og komme opgaver ind fra private, vi køre egentlig siden videre da den som sagt har et godt potentiale, dog ønsker jeg stadig og lade andre komme til som kan få mere ud af siden.

Derfor er jeg også indstillet på at give slip på siden på attraktive vilkår, skriv til mig hvis du kunne være interesseret, vi har allerede opnået side 1 placeringer på Google på relevante og vigtige søgeord.

Så det er nu du skal slå til førmvi begynder og have en størreindtjening, for så stiger prisen jo ligeldes ;)

Go aften

Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:24 | Låst
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:05 | Låst

Hej,

Har læst din tråd. Du må meget gerne sende ydeligere info. e.i.avdic@gmail.com

Hilsen

Edin

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:48 | Låst

Har lidt erfaring fra internet branchen og vil da gerne høre hva i havde tænkt jeg ang. pris og vilkår??

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 10:56 | Låst

Hej allesammen

Jeg er på rejse i udlandet og desværre driller min mail lidt, så jeg vil meget gerne om i kan sende mig en PB herinde , så skal jeg besvare jeres spørgsmål mv hurtigst muligt.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:47 | Låst

Hej

Var lige lidt hurtig, jeg har i stedet for sendt PB til jer der har vist interesse herinde - samt svaret på alle andre PB modtaget.

Hvis der er flere der har interesse skriver i bare til mig.

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)