Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan ser told og skat satser ud ved import af mobil covers fra Kina?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen 

Efter at have surfet lidt på www.aliexpress.com og fundet frem til nogle forhandler af mobil covers, ønsker jeg at handle. Jeg har f.eks. på en ordre fået et tilbud på 200 stykker covers til 190 US$ inkl. fragt. Men hvad vil det koste mig ca. i sidste ende? i told, moms og skat

Kenan

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:09

hvad er det til.

Jeg vil bare sige at jeg har fået taget nogle i tolden tidligere af "piratkopi gruppen" pga det var kopi for producenterne havde mønster beskyttet alle dele af telefonen eller hvad det nu hedder. Men hvis det er cover du sætter uden på telefonen tror jeg ikke det er et problem hvis det ikke er kopi af noget andet.

Jeg tror at told ligger på 4 % og 25% moms og 150 i fortoldning mener jeg post dk tager. Men det er jo ikke noget i forhold til salgspris.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 00:16

Som lykkebjerg siger ligger told på 4 % og 25% moms ca. Men sørg endelig for at få det sendt med DHL eller andet kurer firma, det er lidt dyre end EMS, men så er du fri for at den ryger i Post DKs hænder, det kan tage virkelig tage lang tid før du får pakken og kan koste dig ekstra i sidste ende. 

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 02:23

Husk at Told også kommer her så de kan også køre priat sager hvis det kommer med DHL m.fl.

Så også en nyhed på DR online at en privat som havde købe et Lolex ur Kina til og alligevel han kun havde købt 1 stk var det beslaglagt og domstolene sagde ok for det så det var 2000 ud af vinduet

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:12

Hej alle sammen . 

Beklager det sene svar men har haft meget om ørene siden :) 

Mange tak for hjælpen til jer :) Jeg er godt opmærksom på der kan være nogle af de ting som i nævner, men alligevel mange tak for hjælpen :) 

smil Kenan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)