Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En stilling som akademiker i løntilskud, virksomhedspraktik eller som videnspilot søges med henblik på efterfølgende ansættelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En stilling som akademiker i løntilskud, virksomhedspraktik eller som videnspilot søges med henblik på efterfølgende ansættelse

Som overskriften lyder, så søger jeg som ledig akademiker (cand.pæd.soc.) udfordringer i en mindre eller mellemstor privat virksomhed, som på sigt kan føre til en fast stilling.

Formålet med en sådan stilling er, at du som virksomhed helt omkostningsfrit kan få hjælp til forskellige teoretiske, administrative, ide- samt implementeringsprocesser eller projektorienterede opgaver gennem et naturligt tværfagligt samarbejde.

Som person bliver jeg drevet af at blive dygtigere og gennem tiltagende antal af opgaver ønsker at jeg udvide mine kompetencer og erfaringer indenfor formidling, HR processer, projektledelse og strategisk management.

Hvis du har brug for assistance på ovennævnte forretningsområder eller har du blot en god idé, så er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Mine faglige kompetenceområder og erfaringer indeholder følgende områder:

• Projektledelse samt planlægning og implementering

• Undervisning

• Udviklingsarbejde

• Administration

• Undervisningsplanlægning og -tilrettelæggelse

• Rådgivning, vejledning og evaluering om uddannelseAt identificere problemer 

• At udarbejde fagligt relaterede løsninger

• At vurdere forskellige processer i et kritisk refleksivt perspektiv

• At identificere, analysere, vurdere og reformulere allerede definerede sociologiske problemstillinger og generaliseringer i et historisk, samfundsmæssigt, kulturelt og globalt perspektiv.

• At træffe beslutninger og om nødvendigt gennemføre undersøgelser, der fremskaffer et tilstrækkeligt beslutningsgrundlag for intervention og evaluering af samme i forhold til sociologiske problemstilinger.

• At opøve sociale, kommunikative og formidlingsmæssige kompetencer med henblik på at kunne deltage i og udvikle tværfaglige og flerkulturelle samarbejder.

• At udføre uddannelses-, ledelses- og konsulentopgaver.

Kan du se muligheder, og har du behov for at få løst en lang række opgaver indenfor ovenstående fag- og kompetenceområder, så er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Cornelia

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:52
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22

OK, tak for dit venlige svar. Jeg har skrevet et indlæg på Freelancer-delen. Mit ovenstående indlæg kan slettes/ignoreres.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)