|
Du mangler helt klart stemmemulighed for 1. søndag i advent / 1. december hvadend der kommer først. Det er i hvert fald min mening :)
Jeg kan godt lide jul, når det er jul, i oktober og starten af november gider vi det altså ikke endnu, tak! ;)
Du mangler helt klart stemmemulighed for 1. søndag i advent / 1. december hvadend der kommer først. Det er i hvert fald min mening :) Jeg kan godt lide jul, når det er jul, i oktober og starten af november gider vi det altså ikke endnu, tak! ;) |
Full-service webburea: WebPilots.dk
De fleste elsker at hade "tidlig jul" - men salget fortæller noget helt andet. Jeg laver små julefigurer til mandelgaver, pakkelege m.v. - og jeg er ved at tage hul på palle 2 med et ton ler.
Jeg må indrømme at jeg skal leve af min forretning, så jeg laver det kunderne vil have. Det er ikke muligt at købe flere nisser hos mig, - så det er altså ikke reklame, men et forretningsmæssigt råd. |
Jeg stemte 10. november, og ser ingen problemer i at du "minder" folk om, at de skal købe julegaver allerede lige om lidt. |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Like i said on Facebook: Med venlig hilsen |
Min jul starter første søndag i advent med at vi pynter op. Ikke før, men når man for 3-4 år i træk ikke kan købe julestads i december fordi det er udsolgt, så lærer man at købe før, men jeg bryder mig ikke om det. Allerede foreleden i Bilka var der udsolgt af nogle varer - det er da sørgeligt. Så vi ligger som vi har redt - med alt for tidlig jul i butikkerne.
Mvh Maria |
Hvornår jule-logo kommer online afhænger vel af hvad man vil med sin side. Da du sikkert gerne vil af med en stak golfbolde som skal lægges under juletræer landet over, så mener jeg at man kan tillade sig at gøre juleklar fra starten af november. At folk bliver trætte af det inden jul er en mindre detalje. Det vigtigste er at få skudt en stak produkter af sted og folk begynder altså at kigge efter julegaver allerede i november måned. Har man en side hvor man ikke sælger noget men bare vil ønske folk en god jul så bør man nok vente til december med at smide jule-logoet på.. |
Tak for alle jeres gode svar! Min beslutning blev sidste weekend i november! :-) God jul, når vi når til sidste weekend i november ;-) |