Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få nok kunder??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Jeg hjælper en maskin virksomhed i min fritid og der sad vi og snakkede om det kunne være en gode idé med en webshop. Virksomheden laver fodermaskiner til Mink og minilæsser. De er også forhandler af mange andre produkter. De starter butik op næste år.

Hvordan vil denne virksomhed for mest ud af det?

CRJ design

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 09:05

Hej Christopher, og godmorgen :-)

Jeg er lidt i tvivl om hvad du spørger om. Din overskrift stemmer ikke helt overens med teksten. Kan du eventuelt uddybe dit spørgsmål?

Med Venlig Hilsen
- Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:07

Christopher Rosbak:

Hej Smile

Jeg hjælper en maskin virksomhed i min fritid og der sad vi og snakkede om det kunne være en gode idé med en webshop. Virksomheden laver fodermaskiner til Mink og minilæsser. De er også forhandler af mange andre produkter. De starter butik op næste år.

Hvordan vil denne virksomhed for mest ud af det?

Personligt ville jeg nok adskille maskindelen fra "andre" produkter som ikke er reltateret til den del, da det kan virke uproffesionelt at man kan få 3 fodermaskiner, 1 minilæsser og 200kg foderstof.

Men naturligvis på en neutral måde lade tingene komplimentere hinanden, så kunder er opmærksom på mulighederne.

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:15

Mit første spørgsmål er: Er der nok kunder til at åbne webshop?

Det andet er: Hvordan får virksomheden mest ud af webshoppen?

CRJ design

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 09:38

1. Det er svært at sige uden at kende målgruppen og hvilke produkter der skal sælges i den her shop. Umiddelbart lyder det som en lille mængde faste kunder og det er værd at overveje om det kan betale sig med en webshop. 

2. Mit bedste bud er at lade webshoppens udvalg appellere til andre kunder end mink-avlere, da det lyder som en lille målgruppe. 

Lad mig lige tilføje, at hvis det ikke poserer nogen stor udgift for virksomheden at køre en webshop parallelt med den fysiske butik, så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at forsøge at åbne en webshop. Der kunne evt. bruges et open-source system på en billig server med et standard layout for at holde udgifterne på minimum indtil det er sikkert om det er en del af forretning der kan løbe rundt selvstændigt.

Det er svært at blive mere specifik uden at kende målgruppen, men jeg håber du forstår hvad jeg mener alligevel og kan bruge min feedback :-) 

Med venlig hilsen
- Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)