Godaften alle Aminoer Jeg er ejer af Slipsefyr.dk, og i forbindelse med denne webshop har jeg i længere tid manglet nogle videoer, der viser, hvordan man kan binde sit slips - helst flere forskellige knuder. Jeg har dog været i tvivl om, hvordan jeg skulle få lavet disse videoer, men her til aften fik jeg et lidt sjov idé, synes jeg selv. Jeg vil tilbyde dig et helt gratis slips, som jeg sender dig med posten, hvis du blot optager et par videoer, hvor du viser, hvordan man binder et slips og efterfølgende sender disse videoer til mig. Videoerne vil jeg så bruge på min webshop i fremtiden, og de kommer nok til at lægge på YouTube. Jeg forestiller mig, at det skal være et sort slips, og hvilke knuder det skal være, kan vi jo evt. finde ud af i fællesskab - det afhænger selvfølgelig lidt af, hvilke knuder du kan binde. Du skal helst være en ung mand (18-35 år), da min målgruppe på webshoppen også primært er unge mennesker. Det skal derudover siges, at der intet krav er om, at man skal kunne se dit ansigt i videoerne, og du kan sådan set forblive helt neutral, hvis du ønsker dette - man skal bare kunne se fra skjortekraven og ned, hvor slipset bindes. Kunne dette være noget for dig? Så smid mig da en PB! Fortsat god aften til jer alle Hilsen Alexander |
Kan du binde et slips? Gør mig en tjeneste og få et gratis slips!
|
Nej, jeg vil nok helst have, at man hele tiden forklarer, hvad man gør, mens man binder slipset, så man skal helst være villig til at sige noget |
Hvor er det bare en flot hjemmeside du har. Kan ikke binde slips, men creds for din hjemmeside. Virkelig lækkert lavet. og brugervenligt! Har du selv programmeret den, eller har du brugt PrestaShop/Magento eller lign.? Er virkelig blevet inspireret af de minimalistiske træk, din hjemmeside har :-) |
Mange gange tak for det, Oscar! Det har helt sikkert også været min mening at lave den meget simpel og brugervenlig, og jeg er rigtig glad for at høre, at du kan lide den Hjemmesiden er lavet i Shopify, og dette system kan helt sikkert anbefales, hvis man gerne vil lave en webshop. Det er rigtig nemt at gå til! |
Jeg vil da lige sige, at tilbuddet stadigvæk står åbnet, hvis nogle skulle have lyst til at byde ind Det skal dog nævnes, at det er et krav, at du er i besiddelse af et kamera i en vis kvalitet, så vi kan få lavet en god video ud af det. Mvh Alexander |
Hej Alexander. Det kunne evt. være noget for mig :) Har et sony hd cam, så optagelserne er i orden. Kan binde Windsor (ikke dobbelt) og ganske almideligt, kaldes vist four in hand. Butter fly ligeledes, kræver dog lidt øvelse fra min side, ikke hver dag man smækker sådan en på :) Dbh Bjørn |
Lidt offtopic:) Men må man spørge hvem der har lavet en så simpel og samtidig flot webshop? Venlig Hilsen Kasper |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
super tilbud jeg kan dog ikke binde slips, men få google plus på siden og fodnoten skriv mørk tekst farve på hvid baggrund du fortjener det perfekte siden det er simpelthen super tilbud og iværksættere iver for det skal lykkes som du viser |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Bjørn: Det lyder super! Jeg sender dig lige en PB i løbet af aftenen Kasper Toxvig: Mange tak for rosende ord. Det er Ole fra Themebox.dk, der har hjulpet mig, og han kan helt sikkert anbefales. Mikael Christiansen: Du skal også have tak for både din ros samt din tips til shoppen. Jeg skal nok lige få kigget på det |