Mit dilemma for 5 md. siden ligner lidt... Havde en md.løn på ca.50 kilo alt afhængig af bonus, og ja sad egentlig med drømmejobbet, som jeg havde uddannet mig til og knoklet for, men... det var ikke mit eget, og det var faktisk efterhånden heller ikke sjovt. Jeg omlage min økonomi, solgte den ene bil og er gået selvstændig, og det har været en ordentlig tur ned ad lønstigen, da jeg nu på 4 md. kun har tjent hvad jeg før kunne tjene på 1 md... MEN!!! Det skal nok komme... OG.... jeg er LYKKELIG!!! Og min kone vil fastholde at det er den bedste beslutning jeg har taget, og hvad så om jeg om 5 år må smide håndklædet i ringen, så må jeg jo bare ud og finde et arbejde, og nej sikkert ikke til 50 kilo, men er det målet? Det er ikke fordi jeg ikke gerne vil tjene 50 og mere igen, min krop er uden tvivl skabt til luksus, men den luksus 50 kilo har kunnet købe mig gennem årene opvejer ikke den følelse af frihed jeg har i dag. |
Hej Peter.
Jeg forstår dig 100%.
Jeg har selv været i samme situation.
Jeg valgte at starte i fritiden og jeg har ikke investeret 5 flade øre i virksomheden.
Du burde kunne gøre det samme, endnu lettere end jeg,
Specielt, hvis det ikke kræver, at du skal være til stede hos en kunde i arbejdstiden.
Og hvis du ikke har en konkurrenceklausul med din nuværende arbejdsgiver
Venlig hilsen,
Christian